Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: راهپیمایی میلیونی اربعین از آثار به جامانده از شهید قاسم سلیمانی است، کاری که شاید هیچکدام از ما تصور نمی‌کردیم اتفاق بیافتد ولی این مهم با توجه به بصیرت و تلاش ایشان در زمینه شعائر الهی رقم خورد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنج شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم نهم دی ماه قزوین با اشاره به واقعه هفت دی در قزوین اظهار داشت: در آن ایام به راحتی خون مردم را می‌ریختند و دستگیر می‌کردند، شهید انصاری برای یک اعلامیه به زندان رفت و پیکرش طوری دفن شد که خانواده‌اش هم مطلع نشدند مزارش کجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون درباره ۹دی صحبت می‌کنیم نمی‌توانیم هفت دی قزوین را نادیده بگیریم و نمی‌توانیم این سلسله حماسه آفرینی‌های تاریخ این مرز و بوم را نبینیم، چراکه همه این مواقع به یکدیگر متصل هستند.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه در همه زمینه‌ها خداوند است که کارها را درست می‌کند، گفت: سردار سلیمانی برای خدا قیام کرد و جانش را در این راه گذاشت چون با خدا معامله کرده بود وقتی معامله صادقانه شد خداوند به اندازه ای در کلام، اراده و وجود شهید سلیمانی نفوذ کرد که دیگر آمریکا را مانند عده ای بزرگ ندید و در نهایت تاثیر خودش را هم گذاشت.
این مسوول با اشاره به اینکه  در ۹دی هم خداوند عظمت و پیروزی اسلام و انقلابیون را نشان داد، اضافه کرد: در این واقعه دشمنان چاره‌جویی و نقشه‌کشی کردند اما خداوند نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد، یعنی یک تهدید جدی تبدیل به یک فرصت معنوی استحکام بخش به نظام و مستحکم شدن محبت آدم‌ها در کشور تبدیل شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه  ۹دی که روز بصیرت نامیده شده به این معنی است که تمام زندگی ما باید عطش بصیرت داشته باشد، اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد تمام عمر خود را بدون بصیرت و فهم زندگی کردند و حقیقت عالم را نمی‌بینند و متوجه نمی‌شوند که مرگ چیست، قرآن و وعده‌ها و محبت خداوند را درنمی‌یابند و لذت واقعی زندگی را نمی‌چشند.
امام جمعه قزوین افزود: خداوند تمام امکانات بصیرت و فهم را در اختیار انسان قرار داده است، اما زمانی که از آن‌ها غافل می‌شود در آیات قرآن کریم از این افراد به عنوان چهارپایان و غافلان یاد می‌کند، یعنی ذاکر نیستند و با قرآن سروکار ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید در دهه بصیرت خواسته خداوند را اجرا کنیم و باید ببینیم ما چه سهمی در بصیرت افزایی و نزدیک شدن دل‌ها در سایه قرآن داریم، باید بصیرت قرآنی را دریابیم./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • آثار شهید مطهری عقل را تسلیم و دل را راضی می‌کند
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است