Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب در خصوص جزئیات امداد رسانی به افراد گرفتار در کولاک به خبرنگار مهر گفت: به دلیل بارش سنگین برف ۱۲۱ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک محورهای مواصلاتی این شهرستان با بیش از ۳۰۰ نفر سرنشین و مسافر با تلاش راهداران نجات یافتند.

حبیب الله شیوخی افزود: این تعداد خودرو سواری و باری بر اثر بارش برف و لغزنده بودن جاده در محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - بیجار، دوراهی ایران‌خواه و تکاب - دندی قادر به حرکت نبوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با تاکید بر اینکه بستن زنجیر چرخ در محورهای برفی استان الزامی است ادامه داد: ۶ اکیپ مختلف اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با حضور به موقع در محورهای مواصلاتی تکاب از جمله گردنه "مایین بلاغ" نسبت به برف روبی و بازگشایی محورها و نمک پاشی جاده اقدام کردند و خودروهای گرفتار شده را نجات دادند.

وی اضافه کرد: شب گذشته همچنین راننده و سه سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو که در هوای برفی و کولاکی در محور تکاب - دوراهی ایران‌خواه دچار حادثه شده و از مسیر منحرف شده بود، با امدادرسانی به موقع راهداران از خطر سرمازدگی نجات یافتند.

دبیر ستاد مدیریت بحران اشنویه نیز در این خصوص گفت: همچنین ۷۵ خودرو در محور اشنویه به ارومیه با تلاش امدادگران هلال احمر و راهداران نجات یافتند.

تکاب از شهرهای سردسیر کشور است که در منطقه‌ای سخت‌گذر و کوهستانی در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است

کد خبر 5104030

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران آذربایجان غربی بارش برف امداد رسانی ویروس کرونا شیراز روز پرستار شب یلدا کرمانشاه پرستار گرگان آمار کرونا قاسم سلیمانی بارش برف بوشهر شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی جمعه شب به خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی مبنی برگیر افتادن دختر ۱۴ ساله در حوض‌انبار روستای چرمه شهرستان سرایان، یک تیم ۵ نفره از هلال احمر شهرستان به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به دلیل ریزش دیوار حوض‌انبار در اثر بارندگی‌ها و نبود راه دسترسی به داخل حوض‌انبار، برای نجات این دختر از جرثقیل استفاده شده است.

کاوسی افزود: امدادگران با تلاش ۳ ساعته موفق شدند این دختر بچه را به صورت زنده نجات دهند.

کد خبر 6095948

دیگر خبرها

  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی‌
  • امدادرسانی به خانواده گرفتار در گل و سیلاب در گردنه گوشنگلی
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • سیل‎ و کولاک در ١٣ استان/ امدادرسانی به ٨٠٠ حادثه‌دیده
  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند