Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی صنعت نفت آبادان گفت مقابل تراکتور یکی از سخت‌ترین بازی‌ها را پشت سرگذاشتیم و 3 امتیاز شیرین را کسب کردیم.

صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2-1 آبادانی ها خاتمه یافت.

به گزارش طرفداری، امیرحسین پیروانی، مربی صنعت نفت پس از پیروزی مقابل تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که از هر نظر شرایط را برای تیم فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جرات می‌توانم بگویم امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. تراکتور تیمی است که تنوع تاکتیکی دارد و خیلی متفاوت حمله می‌کردند و از تمام نقاط زمین برنامه داشتند. خوشحالم که بچه‌ها به خواسته های کادرفنی آگاه هستند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند. 

وی ادامه داد:

سعی کردیم نقاط کناری که نقطه قوت آنها بود را ببندیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. باید این سه امتیاز را به عزیزانی هدیه کنیم که پشت درهای بسته هستند. از صمیم قلب دعا کنیم که این بیماری از بین برود و دوباره میزبان هواداران باشیم. 

مربی نفت آبادان گفت:

چیزی که کار سخت می‌کند، مردم فوتبالدست آبادانی است. در هرجا کوچه و خیابان می‌روید مردم از فوتبال حرف می‌زنند و این کار کادرفنی را سخت می‌‌کند.

پیروانی در مورد اینکه چرا با وجود موقعیت زیاد گلزنی کم است، گفت:

تیم ما تقریبا 38 جلسه تاکتیکی تمرین کرده است و طبیعی است که نیاز به تمرین بیشتر دارد. ما هیچ گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار خود نداشتیم. باید بپذیریم که خیلی از تیم‌ها مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند، اما امروز تیم ما یک بازیکن 18 سال را بازی داد. هیچ تیمی با یکی دو بازیکن جوان کار را آغاز نمی‌کند. طبیعی است، چون بازی‌ها فشرده است، زمان برای ریکاوری کم است. این را هم قبول داریم که تعداد گل‌ها با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم باید بیشتر باشد.

وی در مورد داوری گفت:

امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که داوران با تجربه تر شوند. نیمکت‌هایی هستند که پرخاش می‌کنند و داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند، اما امروز داوری خوبی را شاهد بودیم.

مربی نفت آبادان در خصوص دیدار با سایپا تاکید کرد:

سایپا کادر فنی خوبی دارد و رو به جوانگرایی آورده است. به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.

 

 

همچنین بخوانید:

صنعت نفت 2-1 تراکتور / صنعت نفت در آبادان مهمان نواز نیست!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت آبادان سه امتیاز صنعت نفت بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • بازی تیم تراکتور، فردا درتبریز
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان