Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@07:22:48 GMT

افشین قطبی: قلب پرسپولیس در فینال آسیا شکست

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۷۷۰

سرمربی سابق سرخپوشان گفت پرسپولیس در آینده به تکامل و پیروزی خود ادامه خواهد داد زیرا پشتیبانی باور نکردنی میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان را کنار خود دارد و این می‌تواند یکی از عوامل موفقیت این تیم در آینده باشد.

افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شکست تیم سابقش در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، مصاحبه قطبی را با ایران ورزشی می خوانید:

بعد از صعود به سوپر لیگ و کسب نتایج درخشان در ابتدای راه، کمتر کسی تصور می‌کرد شیجیاژوانگ با مربیگری افشین قطبی به دسته پایین‌تر سقوط کند. این اتفاق اما با بدشانسی‌های متوالی رخ داد و قطبی و شیجیاژوانگ طعم سقوط را در پایان فصل چشیدند. حالا قطبی که پیشنهادهای مختلفی از ایران، چین و برخی دیگر از کشورهای آسیایی دریافت کرده، از پیشنهاد تمدید قرارداد با شیجیاژوانگ استقبال می‌کند و معتقد است دوباره می‌تواند این تیم را به سوپر لیگ برگرداند. او در گفت و گو با ایران ورزشی از شرایط تیم ملی و شکست پرسپولیس در فینال هم صحبت می‌کند.

من می‌خواهم از سقوط تیم شما ابراز تأسف کنم. همه ما دیدیم که چقدر خوب بودید اما بدشانسی آوردید. آیا می‌خواهید در مورد فصل گذشته کمی توضیح بدهید؟

فصل گذشته پشت سر ما است. همه‌گیری جهانی چشم‌انداز ناب ورزش را در همه سطوح، داخل و خارج از زمین تغییر داد. مشکلات مالی باشگاه‌ها، برنامه متراکم، تغییر شکل لیگ و آسیب‌دیدگی مهم‌ترین بازیکنان در لحظه‌های حساس و به طور همزمان و موارد دیگر باعث شد بدشانسی بیاوریم و به نتیجه مورد نظر نرسیم. بیش از همه، ما از 20 بازی با 11 امتیاز همچنان یازدهم هستیم اما شکل جدید برگزاری لیگ و حضور در پلی‌آف ما را به پایین رساند. رسانه‌ها، مالکیت و همه هواداران فوتبال چین از محتوا و عملکرد تیم ما قدردانی کردند. آنها تعجب کردند که چطور شیجیاژوانگ سقوط کرد و نتوانست در سوپر لیگ بماند. به همین دلیل و به اتفاق آرا، این باشگاه خواستار تمدید قرارداد کادر مربیگری شد و به من و همکارانم پیشنهاد داد.

برنامه شما برای آینده چیست؟

باشگاه شیجیاژوانگ به لیگ برتر صعود خواهد کرد و دوباره این کار مهم را انجام خواهیم داد. ما به آن اطمینان داریم و من می‌خواهم بخشی از بازسازی تیم بهتر و تعقیب رویای کسب اولین جام برای باشگاه باشم.

یعنی برای فصل آینده در تیم خود و فوتبال چین خواهید ماند؟

چندین پیشنهاد از باشگاه‌های مختلف به من ارائه شده است اما من متعهد هستم که به دلیل ارادت خود به طرفداران شیجیاژوانگ و ارتباط و همکاری با گروه مالکیت این تیم به مربیگری ادامه بدهم. این هدف فعلی من در مربیگری است که آن را پیگیری می‌کنم.

شرایط تیم ملی ایران را چگونه می‌بینید؟ آیا می‌تواند به جام جهانی صعود کند؟

ایران از یک نسل طلایی استفاده می‌کند و لذت می‌برد و بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد. من به آینده تیم ملی بسیار خوشبین هستم و امیدوارم که به جام جهانی صعود کند.

اگر حق انتخاب داشته باشید، دوست دارید دوباره در کدام تیم مربیگری کنید؟

من در تمام تیم‌هایی که مربیگری کرده‌ام، خوشحال بودم و نمی‌توانم نامی از یکی از باشگاه‌ها ببرم.

در مورد پرسپولیس و بازی با اولسان هم صحبت کنید. فکر می‌کنید چرا پرسپولیس در این بازی شکست خورد؟

پرسپولیس یک نمایش خارق‌العاده در لیگ قهرمانان آسیا داشت و من به باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و از همه مهم‌تر هواداران محبوب و پرشمار این تیم افتخار می‌کنم. قلب پرسپولیس در فینال شکست. چون بسیار دشوار است که شما در اواخر نیمه گل بخورید و بتوانید آن را جبران کنید. دریافت گل تساوی قبل از این نیمه از نظر روانی چهره تیم را تغییر می‌دهد! ضمن اینکه بازیابی پس از گرفتن دو پنالتی کمی سخت بود اما بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را انجام دادند تا به بازی برگردند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. قطعاً پرسپولیس در آینده به تکامل و پیروزی خود ادامه خواهد داد زیرا پشتیبانی باور نکردنی میلیون‌ها هوادار در سراسر جهان را کنار خود دارد و این می‌تواند یکی از عوامل موفقیت این تیم در آینده باشد.

 

همچنین بخوانید:

افشین قطبی: بی‌ صبرانه منتظر بالا بردن جام قهرمانی ‌آسیا توسط سیدجلال حسینی هستم

ادعای مدیر برنامه افشین قطبی: از تراکتور پیشنهاد داشتیم

تیم افشین قطبی به لیگ دسته یک چین سقوط کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین قطبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • تصاویری زیبا از علاقه توله خرس قطبی به مادرش
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • ایران - تایلند در فینال فوتسال آسیا
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت