Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:31:20 GMT

هفته پنجم کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۷۷۱

هفته پنجم کورس اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هیات سوارکاری گنبدکاووس، در دور اول اسب‌های بیش از سه سال کلاس چهار نژاد ترکمن با هم به رقابت پرداختند که اسب "گدرسن سجادی" سریعتر از دیگر رقبا به خط پایان رسید و اول شد و پس از او اسب‌های "پوریا مختومقلی" و "آلبارس" به‌ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور دوم این رقابت‌ها، اسب‌های دو ساله نژاد دوخون maiden وارد میدان شدند که اسب "ارتورل" با پیشی گرفتن از دیگر اسب‌های شرکت کننده در این دور، مقام نخست را کسب کرد و اسب‌های "هرتیک" و "میس دالگا" نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسب‌های دو ساله نژاد تروبرد maiden شرکت کنندگان در دور سوم روز نخست هفته پنجم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس بودند که در این دور اسب "اودیسه" در جایگاه نخست ایستاد و اسب‌های "بن آمور" و "اس اچ بوسفال" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را به‌دست آوردند.

اما در دور چهارم این رقابت‌ها، اسب "دیو" توانست در میان اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون ـ ریتد کاندیشن الوونس کلاس ۶ زودتر از بقیه مقام اول را از آن خود کند و اسب‌های "شین تیا" و "ردلاین" پس از او به مقام دوم و سوم رسیدند.

در پنجمین دور از این مسابقات نیز که مختص رقابت اسب‌های بیش از سه سال نژاد دوخون ـ کلاس چهار بود، اسب "جالیسکو" توانست با پیشی گرفتن از دیگر رقبا فاتح این دور شود و اسب‌های "نازقورام" و "رویال سروین" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

اما در دور پایانی نیز اسب‌های بیش از سه سال نژاد تروبرد کلاس پنج با هم به رقابت پرداختند که اسب "فیوری" مقام اول را به‌دست آورد و اسب‌های "ماسانیا" و "سانچی" نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته پنجم مسابقات اسب‌دوانی کورس پاییزه گنبدکاووس برای اسب‌های برتر مبلغ یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جایزه نقدی پیش بینی کرده بودند که به مالکان اسب‌های برتر اهدا می‌شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری گنبدکاووس سوارکاری گلستان فدراسیون سوارکاری اخبار کنکور ترتیب مقام دوم و سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق