Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:01:42 GMT

دستگیری آخرین عضو شورای شهر ساری

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۵۷۸۵

دستگیری آخرین عضو شورای شهر ساری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات مالی شهرداری و شورای شهر مرکز استان، آخرین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی با دستور قضایی توسط سازمان اطلاعات سپاه کربلا دستگیر شد.

روابط عمومی دادگستری استان از فرد دستگیر شده به عنوان آخرین بازمانده اعضای شورای شهر ساری  یاد کرد و افزود : دستگاه قضایی استان طبق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف اعلامی ریاست معزز قوه قضاییه با رویکرد مقابله با انواع فساد اقتصادی و مالی ، مصمم است با به دست آوردن مستندات و دلایل کافی؛ ریشه های فساد را در استان بخشکاند تا مردم شاهد اجرای عدالت در تمام سطوح جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هشت عضو دیگر از آعضاء شورای شهر ساری طی یک ماه گذشته به دلیل تخلفات مالی توسط سازمان اطلاعات سپاه مازندران دستگیر شده بودند.

بیشتر بخوانید 

سنگ بنای کج شورای شهر ساری؛ یک قدم تا واژگونی

شورای پنجم شهر ساری ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی البدل داشت که از ابتدای تابستان امسال تاکنون همه ۹ عضو اصلی برسر پرونده فساد شهرداری دستگیر و بازداشت شده اند.

از ۶ عضو علی البدل هم چهار عضو از ورود به شورا انصراف دادند و ۲ عضو از ۱۴ مهرماه امسال وارد شورا شدند، اما یکی از آن‌ها استعفا داد و در نهایت شورای ساری در حال حاضر فقط یک عضو علی البدل دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای ساری شورای شهر ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد