Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، پادشاه تایلند سال گذشته ما‌ها واجیرالوگکورن وونگواجیراپاکدی را به زندان انداخت و اکنون که آزاد شده است و به کاخ سلطنتی برمی‌گردد بیش از ۱۴۰۰ عکس (سلفی) وی که بسیاری از آن حالت بی‌پرده‌ای دارند، طبق اخبار منتشره به سرقت رفته است و از طریق مهاجمان اینترنتی ناشناسی انتشار یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عکس‌های خصوصی معشوقه پادشاه را برای آندرو مک‌گرگور مارشال خبرنگار بریتانیایی و استاد دانشگاهی به نام پاوین چاچاوالپونگپون هم فرستاده‌اند که در ژاپن زندگی می‌کند و بابت انتقاد از پادشاه در تایلند تحت پیگرد کیفری است.

مارشال در توییتر نوشت: واضح است که این عکس‌ها را از تلفن شخصی کویی برداشته‌اند. اکثر عکس‌ها را خودش گرفته است و ده‌ها عکس خیلی بی‌پرده هستند. احتمال دارد این عکس‌های بی‌پرده را از خودش گرفته بود تا برای واجیرالوگکورن بفرستد.

مارشال همچنین نوشت که این عکس‌ها را اندکی قبل از آزادی خانم وونگواجیراپاکدی از زندان زنان لات یائو در بانکوک و پیوستن به پادشاه و اعاده تمام عناوین درباری و امتیازاتش برای وی فرستادند.

خانم وونگواجیراپاکدی ۳۵ ساله و معروف به کویی در سال ۲۰۰۸ از دانشکده پرستاری ارتش فارغ‌التحصیل شد و دوره‌های نظامی رزم تن به تن، جنگ در جنگل و چتربازی در شب را گذرانده است. او در یگان محافظان سلطنتی شاه هم خدمت کرده است و به درجه سرلشگری رسید.

وونگواجیراپاکدی در اوت ۲۰۱۹، در حالی که فقط سه ماه از ازدواج پادشاه با همسر چهارمش ملکه سوتهیدا گذشته بود، به مقام معشوقه سلطنتی ارتقا یافت.

اما چند ماه بعد به اتهام خیانت و تلاش برای تخریب جایگاه ملکه از تمام عناوین و درجات نظامی خلع شد. دربار با انتشار بیانیه‌ای خانم وونگواجیراپاکدی را به بدعهدی، ناسپاسی و سرکشی از دستور‌های پادشاه و ملکه متهم کرد.

اما او در سپتامبر امسال پس از گذراندن ده ماه حبس در بازداشتگاه تربیتی آزاد شد و اکنون از او اعاده حیثیت کرده‌اند.

مارشال در توییتر نوشت جناح‌های طرفدار ملکه سوتهیدا و شاهدخت باجراکیتیاب‌ها با برگشتن خانم وونگواجیراپاکدی به کاخ سلطنتی به شدت مخالفت کردند و افزود: احتمال زیادی دارد که عکس‌های کویی را منتشر کرده‌اند تا در بازگشت وی به مقام معشوقه واجیرالونگکورن مانع ایجاد کنند.

 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: عکس های خصوصی سلطنت عکس ها بی پرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف شمشیر کمیاب هزار ساله

محققان دریافتند که شمشیر کمیاب هزار ساله‌ای که در اسپانیا کشف شده است، به دوران اسلامی این کشور تعلق دارد.

به گزارش ایسنا، نتایج تحقیقات جدید نشان داد که یک شمشیر کمیاب که لقب «اکس‌کالیبور» به آن داده شده است و در «والنسیا»، شهری واقع در اسپانیا کشف شده است، در حقیقت یک هزار سال قدمت دارد و این یعنی؛ این شمشیر آخرین‌بار زمانی از قبضه خارج شده است که بخش زیادی از اسپانیا تحت حکمرانی مسلمانان بوده است.

«لایوساینس» در این‌باره نوشت، این شمشیر آهنین ۴۶ سانتی‌متری در سال ۱۹۹۴ درحالی داخل یک گور پیدا شد که به صورت عمودی در آن قرار داده شده بود و به همین دلیل به یاد شمشیر افسانه‌ای پادشاه «آرتور» لقب «اکس‌کالیبور» به این شمشیر داده شد. بر اساس داستان‌های قرون‌ وسطایی، پادشاه «آرتور» این شمشیر را که به صورت عمودی داخل یک سنگ بود از آن بیرون کشید و به تاج و تخت بریتانیا رسید.

شمشیر والنسیا در خانه‌ای متعلق به دوران اسلامی پیدا شد. مقامات شهر والنسیا در بیانیه‌ای اعلام کردند که دسته شمشیر با صفحات برنز تزئین شده و دارای انحناهایی است که کار با شمشیر را راحت‌تر می‌کند.

حتی با وجود اینکه شمشیر در یک محوطه متعلق به دوران اسلامی کشف شده است، یک ویژگی آن تعیین قدمت را دشوار می‌کرد؛ خمیدگی شمشیر کمی به سمت نوک شمشیر است که این ویژگی در شمشیرهای ساخته شده توسط «ویزیگوت‌»ها که از سال ۴۱۸ تا ۷۱۱ میلادی بر اسپانیا حکومت می‌کردند نیز دیده می‌شود. در نتیجه این ابهام مطرح شده بود که آیا این شمشیر مربوط به دوران ویزیگوتی است یا اسلامی؟!

برای پاسخ دادن به این سوال، یک باستان‌شناس از «دانشگاه گرانادا» تحقیقاتی را برای تعیین قدمت این شمشیر آغاز کرد و با بررسی فلزکاری و رسوب به جای مانده در آن، به این نتیجه رسید که قدمت این شمشیر به قرن دهم میلادی بازمی‌گردد. همچنین مشخص شد که اندازه شمشیر برای اینکه توسط یک سوارکار مورد استفاده قرار بگیرد، تعیین شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • سعیدی: هواداران سپاهان سنگ‌پراکنی نکردند / لشگری: باشگاه سپاهان بدعت‌گذار توهین جنسی و غیر انسانی به هواداران خانم بود / فیلم
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا