Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژوزه مورینیو ادعاها مبنی بر سادگی بازی‌های آتی تیمش در لیگ برتر را رد کرد و گفت هر بازی دشوار است و تاتنهام مسیر ساده‌ای در پیش نخواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام اخیرا در پنج بازی خود با 4 تیم از بزرگان لیگ برتر انگلیس دیدار کرده و به همین خاطر گفته می شود در ادامه راه دیگر با حریف بزرگی مواجه نمی شود و نسبت به سایر تیمهای بزرگ بازی های ساده تری در پیش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه مورینیو اما این صحبتها را رد کرد و گفت هر بازی دشوار است و خبری از مسیر ساده برای تاتنهام نخواهد بود.

 

 

تاتنهام اخیرا با حریفان بزرگ خود در لیگ برتر مثل منچسترسیتی، چلسی، آرسنال، لیورپول و لستر بازی کرده و در هفته‌های آتی با حریفانی دیدار خواهد کرد که از آنها به عنوان حریفانی ساده تر یاد شده است. به این ترتیب به نظر می رسد تیم مورینیو در هفته های آینده شانس بیشتری برای کسب امتیاز خواهد داشت.

 

ژوزه مورینیو در آستانه بازی روز یکشنبه مقابل ولوز به خبرنگاران گفت:" ولوز به نظر من می تواند شش تیم بزرگ را به چالش بکشد. اما در این لیگ حفظ ثبات در نتیجه گیری خیلی سخت است چون هر بازی دشوار خواهد بود. ما در یک دوره به ترتیب به مصاف هر شش تیم معروف به شش بزرگ رفتیم و حالا بعضی ها می گویند از این به بعد مسیر آسانی در انتظارمان است".

 

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت:" اما چه چیزی آسان تر است؟ بازی با ولوز، فولام و استون ویلان آسان است؟ نه اصلا آسان نیست. البته ما نباید هم ناراحت باشیم و از موقعیت فعلی خودمان باید راضی باشیم چرا که ما در یک لیگ فوق العاده بازی می کنیم. نظر من این است".

 

 

تاتنهام ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام ژوزه مورینیو سرمربی ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: بازی‌های استقلال ساده‌تر از پرسپولیس نیست/ اورونوف تأثیرگذارترین بازیکن نیم فصل دوم است
  • اشلی یانگ: سبک مورینیو با فلسفه منچستریونایتد همخوانی نداشت
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا