Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- استاندار البرز با بیان اینکه مسکن مهر ماهدشت مشکلات و کمبودهایی زیر ساختی دارد،گفت: حلقه دره مکانی برای تجمع حیوانات بلاصاحب شده است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،عزیزالهشهبازی در بازدید از حلقه دره، مسکن مهرماهدشت، نهر سیاه جوی و محل احداث اردوگاه ماده 16 استان اظهار داشت: این بازدید از مشکلات ماهدشت پیرو درخواست‌های مردمی انجام شد تا از نزدیک شاهد اقدامات برنامه ریزی شده جهت رفع موانع باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حلقه دره از سال‌ها پیش در این مکان ایجاد شده و روزانه به طور متوسط هزار و 400 تن زباله از سراسر استان در این محل به شیوه سنتی دفن می‌شود.

شهبازی  با بیان اینکه مقرر شد شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج نسبت به اقدام در خصوص حل این معضل بزرگ اقدام کنند،گفت: حلقه دره مکانی برای تجمع حیوانات بلاصاحب شده است.

ورود مدعی العموم برای حل مشکلات مرکز دفن زباله "حلقه دره" کرجمشکل بوی بد زباله‌های حلقه دره کرج حل نشده است/تغییرات مدیریتی بلای جان سازمان پسماندفرمانده سپاه البرز از مرکز دفن زباله حلقه دره بازدید کرد+ تصاویر

وی افزود: قرار  شهرداری کرج مکان جدیدی جهت دفن و بازیافت زباله ایجاد کند، از این رو برنامه ریزی شد تا با ایجاد فضای جدید، مشکلات دفن زباله کرج تا 20 سال آینده حل شود.

استاندار البرز با بیان اینکه  قرار است که تنها زباله‌های کرج و فردیس در این مکان ساماندهی شوند، عنوان کرد:  برای سایر شهرستان‌های استان البرز مکانی در نظرآباد پیش بینی شده است.

وی گفت: باید از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز بهره برداری کنیم تا در این محل در خصوص کمپوست و تولید انرژی وارد عمل شوند.

شهبازی با اشاره به بازدید از مسکن مهر ماهدشت ، افزود: این محل، زیرساخت‌های مناسبی ندارد بنابراین به طور قطع اگر این مجموعه مدیران در زمان ایجاد آن حضور داشتند از ساخت و سازهای گسترده جلوگیری می‌کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 15 هزار نفر جمعیت در مسکن مهر ماهدشت مستقر هستند که باید جهت تسهیل در ارائه خدمات به آنها اقدام کنیم، ادامه داد : مقرر شد فرماندار کرج در یک فرصت 10 روزه برای احصا مشکلات و موانع مسکن مهر ماهدشت اقدام کند تا در قالب جلسه ای برای اختصاص اعتبارات لازم جهت ارتقا زیرساخت‌ها، تصمیم گیری کنیم.

وی با اشاره به بازدید از نهر سیاه جوی، عنوان کرد: ساماندهی و لایروبی نهر سیاه جوی برای پیشگیری از حوادث و مشکلات ناشی از بروز سیلاب ها ضرورت دارد و باید شهرداری منطقه با اهتمام ویژه ای وارد عمل شود.

شهبازی گفت: البته طی چند دهه گذشته ساخت و سازهای غیر مجاز از نهر دلمبر تا نهر سیاه جوی منجر به مسدود شدن راه طبیعی سیلاب‌ها شده و مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است.

وی افزود: از زمان حضورم در استان با جدیت وارد عمل شدم تا از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری کنم که بر این اساس کمیسیون‌های ماده 100 و سایر کمیسیون‌هایی که خروجی آنها به چنین مسائلی دامن می‌زند را منع کردم.

استاندار البرز ادامه داد : اردوگاه ماده 16 نیز یک ضرورت غیر قابل انکار برای استان است از این رو جانمایی صورت گرفته و روند اجرای پروژه نیز دنبال می شود، از دبیر جدید شورای هماهنگی مواد مخدر استان انتظار می‌رود در این رابطه با جدیت بیشتری وارد عمل شود تا برنامه‌ها و پیگیری‌ها به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس مسکن مهر ماهدشت استاندار البرز نهر سیاه جوی وارد عمل حلقه دره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «جهانگیر بیات» ظهر شنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسؤولان لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم انقلابی در ماهدشت کرج برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام از میدان نماز ماهدشت تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار شهدای امام زاده بی بی سکینه (س) به خاک سپرده شد. مردم شهیدپرور شهرستان کرج در این مراسم با سر دادن فریادهای «این گل پرپر از کجا آمده از سفر کربلا آمده» و «حسین، حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» پیکر شهید جهانگیر بیات را تا منزلگاه ابدی وی بدرقه کردند.

گفتنی است پیکر شهید دوران دفاع مقدس «جهانگیر بیات» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و شناسایی شده بود. این شهید والامقام متولد یکم مهر ماه ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

کد خبر 6096545

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ترکیب جمعیتی از چالش های البرز است/ تردد نیروی کار استان به تهران
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • عملیات روکش آسفالت محور ماهدشت - کیانمهر
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد