Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید نمایندگان وزارت اقتصاد و گمرک ایران از مرز پرویزخان، خواستار رفع مشکلات زیرساختی این مرز شد و گفت:پرویزخان باوجود میزان اهمیت و تردد بالای آن هنوز زیرساخت و امکانات کافی ندارد و این موضوع موجب بروز مشکلاتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پرویزخان یکی از مرزهای رسمی کشور است، گفت: محوطه این مرز اکنون خاکی است و در فصل بارش باتوجه به بارندگی شاهد گل آلود بودن زمین و در تابستان شاهد گرد و خاک هستیم که مشکلات عدیده ای را برای کارگران و تجار این شهرستان به وجود آورده است.

او یاداوری کرد: مرزی که باید پیشانی نظام و کشور باشد نباید چنین مشکلاتی داشته باشد.

فرماندار قصرشیرین در ادامه سخنانش گفت: در گذشته استاندار در بازدید از مرز دغدغه ها و گلایه هایی داشت که با پیگیری او اعتباراتی را برای این مرز در نظر گرفتند که از طریق منابع گمرک مرز را باسازی کنند.

تاتار افزود: با اعتبار ۷۴ میلیارد تومان که در سال ۹۸ کلنگ زنی این زیرساخت شروع شد قرار شده ۱۸ ماهه تحویل داده شود ولی متاسفانه با توجه به گذشت نزدیک به ۲ سال از این طرح هنوز ۱۴ هکتار از آن نیز تکمیل نشده که حدود ۳۰ درصد از این زیرساخت پیشرفت دارد.

او تاکید کرد که از طریق گمرک ایران این اعتبار را به شهرستان قصرشیرین اختصاص دهند و با توجه به وعده هایی که به مردم داده شده هر چند با توجه به گرانی مصالح و تورمی که وجود دارد این اعتبار نیز کافی نمی باشد اما با این اعتبار از طریق گمرک مراحل اول و دوم و سوم این طرح به نتیجه مطلوب می رسد.

او همچنین از نماینده قصرشیرین خواست که استخدام پرسنل گمرک را نیز رسیدگی کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزهای کرمانشاه صادرات کالا مبادلات تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ اسماعیلی گفت: نگهداری راه‌ها اعم از راه‌های فرعی و اصلی از مهمترین وظایف راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته بازسازی و روکش رویه راه‌ها نیز از دیگر مواردی است که همواره مورد توجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اولویت اصلی راهداری را حفظ ایمنی راه‌ها عنوان کرد و گفت: با اعتبارات تخصیص داده شده، بخشی از آزادراه زنجان به قزوین طی قراردادی که در سال گذشته منعقد شد بازسازی و بهسازی شد.

اسماعیلی به برگزاری مناقصه ۳۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین از کیلومتر صفر تا ۳۵ در باند شمالی و جنوبی آن طی امسال  اشاره کرد و گفت: در ۲ لاین این آزادراه به طول ۳۵ کیلومتر بهسازی و روکش انجام خواهد شد که با تعیین شدن نتیجه مناقصه و پیمانکار، حدود ۷۰ درصد مشکلات آزادراه مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه استان زنجان پنج هزار و ۸۰۰ کیلومتر از کل راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد:۲۰۰ کیلومتر از این راه‌ها آزادراه، ۱۴۰ کیلومتر بزرگ‌راه، ۳۵۰ کیلومتر محور اصلی، ۹۵۰ کیلومتر راه فرعی و ۴ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام