Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی، پنجم دی ماه، سالگرد جان باختگان حادثه غمبار زلزله بم را به مردم شهرستان بم تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم شریف؛ نجیب؛ مومن و انقلابی شهرستان بم

سلام علیکم؛

اللهم صل علی محمد وآل محمد؛ با احترام، زمین لرزه صبحگاه پنجم دی ماه سال ۱۳۸۲ یادآور حادثه‌ی تلخی است که همه دل‌ها و قلب‌ها را متأثر و جریحه دار کرد، اتفاقی ناگوار که از یاد و و خاطره هیچ یک از مردم شریف و نوع دوست ایران وکرمان نخواهد رفت، زلزله‌ای که جان هزاران نفر از مردم عزیزمان را گرفت وایران، ایرانی را داغذار این مصیبت بزرگ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما درمیان این مصیبت و امتحان الهی، مردم مقاوم، صبور، مومن، دوستدار اهل بیت، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بم (دارالصابرین) بودند که هم عزیزان و خانواده هایشان و هم خانه و زندگی شان را از دست داده بودند و مومنانه در برابر تمامی مشکلات و سختی‌ها مقاومت کردند و با عمل به توصیه‌های رهبر عزیزمان با صبر و شکیبایی بر این مصیبت ها، بم را دوباره ساختند.

اینجانب هیچ وقت آن صحنه‌ها را فراموش نخواهم کرد، هم سطح خسارت ها، تعداد جان باختگان و مجروحین را و هم ایثار، گذشت، متانت و مقاومت مردمان عزیز مان را.

این هفدهمین سالی است که از آن تاریخ می‌گذرد ومردم نوع دوست استان کرمان، سالگرد از دست دادن هم استانی‌هایشان را یادآور می‌شوند و برای بازماندگان طلب صبر و بردباری می‌نمایند و این جانب به عنوان فرزند کوچک شما به رسم وظیفه، ادب و همدلی، برخود واجب دانستم، پنجم دیماه، سالگرد جان باختگان این حادثه غمبار را تسلیت عرض نموده و از خدای منان برای شما مردم صبور، مومن، و انقلابی شهرستان بم طلب صبر و اجر نمایم و ان شالله هر روز شاهد پیشرفت و آبادانی دارالصابرین باشیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیام تسلیت سپاه ثارالله سپاه پاسداران زلزله کرمان شهرستان بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی