Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه در سال 88 نخبگان این کشور نمره قبولی نگرفتند و مردود شدند در 9 دی سال 88 مردم بودند که در امتحان الهی سربلند شدند و ملت ایران اسلامی اجازه نداد که امام خامنه ای تنها بماند، گفت: ملت ایران اسلامی با خلق 9 دی تاریخ اسلام را تغییر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی امشب در مراسم وداع با هفت شهید گمنام دفاع مقدس در محل حسینیه ثارالله کرمان با تأکید بر اینکه کرمان امروز  میزبان شخصیت ‌های بزرگی است که ما نسبت به آنها معرفت نداریم، گفت: شهدا اولیا الهی بودند و برای خدا از خود و زندگی خدا گذشتند و رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه شهدای گمنام پس از گذشت بیش از سی سال باز می گردند، در حالی که پدران و مادران آنها هنوز چشم انتظار هستند، عنوان کرد: گمنامی بالاترین ارزش و در تبعیت از حضرت زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه عاقبت بخیری سخت است و شهدا با ایثار به عاقبت بخیری رسیدند، ابراز کرد: امشب با شب زلزله جانخراش بم در سال 82 مصادف شده است و از خدا می‌خواهیم جانباختگان زلزله بم را نیز مورد مغفرت الهی قرار بدهد.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا شناسنامه واقعی ملت ایران هستند و چنانچه می‌خواهند ملت ایران را بشناسند باید با شهدا بشناسند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بیش از 200 هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده اند و در این راه ثابت قدم هستند.

سردار معروفی تأکید کرد: شهدا عزت، شرف و بزرگی برای ملت ایران رقم زدند و امروز دشمنان به‌ واسطه عقبه تاریخی دفاع مقدس جرأت تجاوز و تعدی به این آب و خاک را ندارند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه شهدا شاهد و زنده بوده و امروز نظاره گر ما هستند، گفت: شهیدان جان و آبروی خود را برای ترویج دین خدا، مکتب عاشورا و عزت انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم و در این گام باید بیشتر به آرمان‌های شهدا عمل و اقتدا کنیم، عنوان کرد: شهیدان محور وحدت هستند و بر سر کلاس درس انسان‌هایی مانند عباس بن علی علیه السلام نشسته اند و عمق دشمن شناسی و امام شناسی را شناختند و حسینی شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا پای امام خود عباس‌گونه ایستادند و راه نجات ما تأسی به سیره شهدا در ولایتمداری است، ابراز کرد: پای میز هر مسئول در جمهوری اسلامی خون شهید داده شده است؛ بنابراین مسئولان بدانند اتاق آنها متعلق به آنها نیست و  برای به دست آمدن این انقلاب اسلامی خونها داده شده است.

سردار معروفی ادامه داد: کربلا با وجود اباعبدالله علیه السلام مقدس شد و نجف اشرف و مشهد مقدس به واسطه امام علی علیه السلام و امام رضا علیه السلام هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه امروز امتحان، امتحان نخبگان است، اظهار کرد: کسانی که می خواهند در این امتحان سربلند شوند باید شهید باشند اعضا و جوارح آن به تفکر شهید گواه باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال 88 نخبگان این کشور نمره قبولی نگرفتند و مردود شدند در 9 دی سال 88 مردم بودند که در امتحان الهی سربلند شدند و ملت ایران اسلامی اجازه نداد که امام خامنه ای تنها بماند، گفت: ملت ایران اسلامی با خلق 9 دی تاریخ اسلام را تغییر دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه 9 دی نگاه حقیقت انقلاب اسلامی و طریق حق و راه شهدا است، عنوان کرد: شهدا دو شاخصه بزرگ داشتند و این شاخصه‌ها در وجود سردار سپهبد شهید سلیمانی بوده است و ایشان چهل سال فردی عملگرای جبهه حق بود.

سردار حسین معروفی با اشاره به اینکه امام شناسی و دشمن شناسی دو ویژگی بارز شهید سلیمانی بود، ابراز کرد: این دو ویژگی دقیق مانع انحراف انسان در جریان ها می‌شودکه موجب می شود که مسیر را به خوبی تشخیص دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در جریان فتنه انسان امام شناس و دشمن شناس است به نورافکن‌های اطراف که سوسو می‌زنند توجه نمی‌کنند و فقط به سمت نور ولایت می‌رود، اظهار کرد: در تاریخ اسلام هر جا مسلمین عقب ماندند یا امام خود را خوب نشناختند و یا دشمن شناس واقعی نبودند.

وی با تأکید بر اینکه ولایتمدار واقعی به انتظار فرمان و فتوای امام خود نمی‌ماند، بیان کرد: نیروی ولایی ذوب در ولایت است و همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با میل امام خود کار می کند و منتظر دستور نمی ماند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برخی متأسفانه روی ولایت چانه زنی می کنند، گفت: واقعیت این است که آمریکا دشمن اصلی ما است و در تمام این سال ها به جز خیانت و جنایت چیز دیگری برای ملت ما انجام نداده است.

سردار معروفی در پایان با اشاره به سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: مردم استان کرمان رسالت سنگینی برای ترویج مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مقام مسئول سردار سپهبد شهید ملت ایران اسلامی انقلاب اسلامی علیه السلام تاریخ اسلام امام خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای شهرستان زرندیه

همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • تمسک به وجود نازنین امام صادق(ع) برای امت اسلامی یک ضرورت است
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت