Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:44:02 GMT

امتحانات مدارس لرستان غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۱۲۷

امتحانات مدارس لرستان غیرحضوری شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، نصراله بازگیران معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: امتحانات دی ماه مقطع متوسطه اول و دوم غیر حضوری برگزار می‌شود و در مناطقی که آموزش‌ها حضوری بوده می‌توانند در صورت فراهم بودن شرایط امتحانات را حضوری برگزار کنند.

نصراله بازگیران در تشریح این خبر اظهار داشت: شیوه برگزاری امتحانات در مناطق مختلف به شهرستان‌ها اعلام شده تا با توجه به شرایط کرونا و تمهیدات لازم، اقدام به برگزاری امتحانات کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه امتحانات دی ماه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود افزود: امتحانات مقطع «متوسطه اول و دوم» در استان به صورت غیرحضوی و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر در سامانه شاد و یا سامانه‌های دیگر برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پرورش لرستان عنوان داشت: امتحانات دی ماه از «ششم تا بیست و پنجم» ادامه دارد، البته در مناطقی که آموزش‌ها را به صورت حضوری ارائه داده اند، می‌توانند در صورت فراهم بودن شرایط لازم به صورت حضوری برگزاری کنند، این موضوع مربوط به مدارسی است که تعداد دانش آموزان بسیار کمی دارد که بیشتر مدارس عشایری است.

بازگیران با اشاره به اینکه امتحانات نهایی بزرگسالان و جاماندگان به صورت حضوری برگزار می‌شود تصریح کرد: دروس جامانده پایه دوازدهم سال گذشته و بزرگسالان در استان قرار است که در ۴۸ حوزه امتحانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش امتحانات نهایی صورت حضوری برگزار می شود حضوری برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد

 به دلیل تداوم گرد و غبار، فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شش شهر خوزستان در روز سه‌شنبه غیر حضوری اعلام شد.

به گزارش ایسنا؛ داود میرشکار دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان شامگاه دوشنبه اعلام کرد: فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان در روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این شهرستان‌ها در بستر سامانه شاد انجام می شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس چند شهر خوزستان سه‌شنبه غیرحضوری شد
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت