Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هماهنگی پیش از دیدار پرسپولیس و نساجی مازندران برگزار شد که افشین پیروانی به یک مورد اعتراض داشت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از این دیدار امروز پنجشنبه از ساعت ۱۸ با حضور مسوولان مربوطه و مدیران اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تیم پرسپولیس، افشین پیروانی (مدیر تیم)، کاوه اسماعیلی (مدیر روابط عمومی) و علیرضا اشرف (مدیر رسانه‌ای) در این نشست شرکت کردند. جلال مرادی به عنوان ناظر بازی، ریاست این جلسه را بر عهده داشت. همچنین غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ و رئیس هیئت فوتبال استان مازندران نیز در این نشست حضور داشت. در جریان این نشست، بار دیگر بر رعایت جزئیات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در زمان انجام بازی‌ها، تاکید شد. همچنین مقرر گردید از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه و مخصوصا محوطه رختکن‌ها، قبل و بعد از بازی، جلوگیری گردد تا مشکلی برای اعضای تیم‌ها پیش نیاید. در این جلسه، رنگ لباس دو تیم نیز مشخص و اعلام شد. بر همین اساس، تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و لباس فسفری برای دروازه‌بان در نظر گرفته شد. تیم نساجی هم با لباس‌های عنابی برای بازیکنان و لباس مشکی برای دروازه‌بان مشخص شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، تعداد میهمانان ویژه هر تیم بود که برای تیم میزبان شش نفر و برای تیم میهمان چهار نفر در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه تیم داوری در همان هتل تیم نساجی اقامت دارد، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه این جلسه نسبت به این موضوع به جلال مرادی ناظر بازی و رئیس این جلسه اعتراض داشت که طبق قوانین این مسابقات این مسئله خارج از قوانین و مقررات است.

بیشتر بخوانید: برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با نساجی

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس نساجی مازندران لیگ برتر افشین پیروانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس نساجی مازندران لیگ برتر افشین پیروانی هماهنگی پیش افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان سپاهان برابر پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر قطعا یک بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان