Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع نمایندگان استان گیلان طی پیامی درگذشت هنرمند ارزشمند و فقید گیلان «رضا نظری» را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بازگشت همه به سوی خداوند مهربان است

متأسفانه آقای رضا نظری، هنرمند محبوب و مردمی گیلان نیز جمع ما را ترک کرد و به آرامش جاودان و بیکران ابدی پیوست و فقدان این عزیز، موجبات تألم خاطر جامعه هنری و علاقمندان به این مرحوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع نمایندگان مردم شریف گیلان، درگذشت این هنرمند دوست داشتنی و مهربان را به خانواده محترمشان، همکاران و مردم هنردوست گیلان و به ویژه مردم شهرستان بندر انزلی، تسلیت عرض کرده و از خداوند منان صبر جمیل و اجر جزیل برای خویشاوندان و دوستداران وی مسئلت دارد.

کد خبر 5104050

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا نظری مجمع نمایندگان گیلان پیام تسلیت ویروس کرونا شیراز روز پرستار کرمانشاه شب یلدا پرستار گرگان بارش برف آمار کرونا قاسم سلیمانی بوشهر شهرستان کرج عکس استانها شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود