Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@00:20:51 GMT

انفجار مهیب در آستارا ۴ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۲۳۰

انفجار مهیب در آستارا ۴ مصدوم برجای گذاشت

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: انفجاری مهیب در فاز دوم شهرک عباس آباد آستارا رخ داد که شدت انفجار باعث مصدومیت چهار نفر و رعب و وحشت شهروندان شد.

بابک لطف جویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وقوع انفجار مهیب در یک ساختمان سه طبقه مسکونی در ساعت ۱۸:۳۵ امروز پنج شنبه چهارم دی ماه به واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله چهار آتش نشان با دو خودرو اطفایی به محل حادثه در شهرک عباس آباد فاز دوم اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا عنوان کرد: شدت انفجار به حدی بود که یک واحد مسکونی در طبقه همکف و دو خودرو پارک شده در نزدیک ساختمان و شیشه‌های تعداد زیادی از خانه‌های اطراف نیز شکسته شده است.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه چهار نفر خانم به دلیل پرتاپ مصالح ساختمانی ناشی از انفجار مصدوم و با آمبولانس به اورژانس منتقل شدند.

لطف جویی با بیان اینکه صدای مذکور ناشی از انفجار یک واحد مسکونی بر اثر نشت گاز از لوله بوده است. اضافه کرد: میزان خسارت وارده در دست بررسی است و به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی‌الیه غرب استان گیلان، در حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 464014

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری مدیریت شهری حقوق شهروندی شهرداري آستارا انفجار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از فوت چهار نفر بر اثر برخورد صاعقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان اورژانس کشور، بابک یکتاپرست اظهار کرد: از یکم فروردین تا پانزدهم اردیبهشت سال جاری چهار نفر جان خود را بر اثر برخورد صاعقه از دست دادند، سیل در میان سایر حوادث طبیعی، بیشترین سهم را در تعداد فوتی‌ها داشته است و در سیل‌های سال جاری ۴۱ نفر مصدوم و ۳۵ نفر نیز فوت شدند.

وی طوفان را یکی دیگر از عوامل طبیعی مصدومیت شهروندان دانست و افزود: ۲۴ نفر بر اثر طوفان مصدوم شدند و هیچ مورد فوتی گزارش نشده است، از ابتدای سال تاکنون چهار تن بر اثر ریزش کوه مصدوم شدند و ۱۰۶۹ تن از شهروندان بر اثر گرد و غبار مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور ادامه داد: کل مصدومان مربوط به حوادث جوی به نسبت سال گذشته در زمان مشابه رشد ۹۷ درصدی داشته، آمار فوتی‌های حوادث جوی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، رشد دو برابری داشته است‌.

کد خبر 751451

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان به تماشای بازی فوتبال خیبر و شهرداری آستارا رفت
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • آخرین آمار مصدومان حوادث جوی ۱۴۰۳
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار