Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@11:24:11 GMT

پرسپولیس در مازندران به چه چیزی معترض بود؟

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۳۹۱

پرسپولیس در مازندران به چه چیزی معترض بود؟

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی قائمشهر از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران (جام خلیج فارس) برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از این دیدار امروز پنجشنبه از ساعت 18 با حضور مسوولان مربوطه و مدیران اجرایی برگزار شد. از تیم پرسپولیس، افشین پیروانی (مدیر تیم)، کاوه اسماعیلی (مدیر روابط عمومی) و علیرضا اشرف (مدیر رسانه‌ای) در این نشست شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال مرادی به عنوان ناظر بازی، ریاست این جلسه را بر عهده داشت. همچنین غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ و رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز در این نشست حضور داشت. در جریان این نشست، بار دیگر بر رعایت جزئیات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در زمان انجام بازی‌ها، تاکید شد. همچنین مقرر گردید از حضور افراد متفرقه در ورزشگاه و مخصوصا محوطه رختکن‌ها، قبل و بعد از بازی، جلوگیری گردد تا مشکلی برای اعضای تیم‌ها پیش نیاید. در این جلسه، رنگ لباس دو تیم نیز مشخص و اعلام شد. بر همین اساس، تیم پرسپولیس با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و لباس فسفری برای دروازه‌بان در نظر گرفته شد.تیم نساجی هم با لباس‌های عنابی برای بازیکنان و لباس مشکی برای دروازه‌بان مشخص شد.

از دیگر مصوبات این جلسه، تعداد میهمانان ویژه هر تیم بود که برای تیم میزبان شش نفر و برای تیم میهمان چهار نفر در نظر گرفته شد. با توجه به اینکه تیم داوری در همان هتل تیم نساجی اقامت دارد، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه این جلسه نسبت به این موضوع به جلال مرادی ناظر بازی و رئیس این جلسه اعتراض داشت که طبق قوانین این مسابقات این مساله خارج از قوانین و مقررات است.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران این هفته در یک رقابت دشوار در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف پرسپولیس می‌رود و انگیزه زیادی دارد روند نتیجه‌گیری خود در دیدارهای گذشته که سپاهان را متوقف کرد و تراکتور و ذوب‌آهن را شکست داد، بازهم ادامه داشته باشد و با درخشش لوآن پولی درون دروازه از مدعی قهرمانی لیگ برتر امتیاز بگیرد.

پرسپولیس برای باز کردن دروازه نساجی مازندران کار سختی مقابل لوآن پولی دارد؛ چراکه این گلر برزیلی پس از نمایش موثر برابر ملوان انزلی که یک گل دریافت کرد و شکست خوردند، در سه بازی پیاپی برابر سپاهان، تراکتور و ذوب‌آهن درخشان ظاهر شده و این هفته هم نمی‌خواهد اجازه گلزنی به ستاره‌های قرمزپوش پایتخت را بدهد.

مطمئنا اگر پولی زودتر از این به نساجی مازندران اضافه می‌شد و مثل چهار بازی اخیرش و به‌ویژه دیدار دیروز برابر ذوب‌آهن عمل می‌کرد، حال تیم محبوب قائم‌شهر به این روز نمی‌افتاد و حداقل در جمع گزینه‌های سقوط قرار نمی‌گرفت.

لوآن پولی پس از اینکه در دو بازی پیاپی برابر سپاهان و تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت، در دیدار اخیرشان هم دوباره در اصفهان یکی از ستاره‌های تیمش بود که در خروج‌ها و دفع شوت‌ها طوری کار کرد تا ذوب‌آهن نتواند حتی یک گل در زمین خود بزند و با این نمایش در کسب سه امتیاز برای تیمش تاثیرگذار بود.

دیگر خبرها

  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • بزرگترین مرکز توزیع پوشاک حجاب در مشهد تأسیس می‌شود
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!
  • امیری: پرسپولیس تا آخرین نفس برای قهرمانی می جنگد
  • امیری: اختلاف یک امتیاز چیزی نیست/ سپاهان بازی را کسل‌کننده کرد
  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد