Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@15:28:57 GMT

چین تمام پروازهای انگلیس را تعلیق می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۶۷۲۳

آفتاب‌‌نیوز :

«وانگ ونبین» سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز پنجشنبه گفت، با توجه به شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در بریتانیا تمام پروازهای این کشور «به مدت نامحدود» تعلیق می‌شوند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، ونبین در نشستی خبری گفت:‌ «پس از ملاحظات بسیار، چین تصمیم گرفت همانند دیگر کشورها عمل کرده و تمام پروازها از بریتانیا و بلعکس را تعلیق کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات چینی افزود:‌ «چین با دقت تحولات مربوطه را دنبال کرده و اقدامات کنترلی خود را بسته به اوضاع و شرایط، هماهنگ خواهد کرد».

از روز شنبه که دولت انگلیس اعلام کرد نوع جدیدی از ویروس کرونا با قدرت انتقال بالاتر را شناسایی کرده است، ده‌ها کشور جهان پروازهای خود به مقصد این کشور را لغو کرده‌اند.

مقامات دولت انگلیس ضمن تأکید بر اینکه قدرت انتقال سویه جدید ویروس کرونا ۷۰ درصد بیشتر از نوع قبلی آن است از شهروندان درخواست کرده‌اند در خانه بمانند و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

«مت هنکاک» وزیر بهداشت بریتانیا نیز ضمن اعتراف به «خارج از کنترل» بودن اوضاع شیوع نوع جدید ویروس کرونا گفت، ممکن است محدودیت‌های کرونایی تا ماه‌ها در این کشور باقی بمانند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: چین ویروس کرونا بریتانیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد