Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد یک محور مواصلاتی و پیش‌بینی بارش برف و کولاک در برخی از محورهای کوهستانی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، محور اسالم - خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان به دلیل بارش شدید برف و کولاک به طور موقت مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "امشب و فردا (پنجشنبه‌شب و جمعه) بارش شدید برف و کولاک و کاهش دما در اثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی شده است، گفت: توصیه می‌کنیم از ترددهای غیرضروری در جاده های کوهستانی خودداری شود؛ همچنین ناوگان حمل بار و مسافر قبل از حرکت در این شرایط حتما از وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پر بودن باک سوخت و سالم بودن سیستم گرمایش خودروها و همراه داشتن لباس گرم و مقداری مواد غذایی نیز در این شرایط توصیه می‌شود.

شیرانی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی قبلی، تیم‌های پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها حضور دارند اما در برخی نقاط به دلیل حجم و شدت بارش و به منظور ایمن‌سازی مسیر، احتمال انسداد موقت مسیرها وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف و کولاک پليس راهور برف و کولاک پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • آب‌گرفتگی محورهای مواصلاتی شمال شرق اصفهان
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها