Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از اردبیل، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در جلسه فعالان و اقتصادی بخش خصوصی اردبیل اظهار داشت: اصلاح نهادی بودجه اهداف مجلس است و در این زمینه اهتمام ویژه وجود دارد.

وی افزود: حدود ۴۰ سال اهداف دولتیان و مجلسیان در این دوران رعایت عدالت در بودجه بوده، ولی این امر منتهی به یکی فرمول نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه بسیاری از استان‌ها از منابع و بودجه به طور متوازن برخوردار نشده و این امر عدم توسعه و محرومیت برخی استان‌ها را به دنبال داشته است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: با توجه به اینکه اولین بودجه مجلس ۱۱ است، در این زمینه توزیع متوازن مبنای کار است و با توجه به عدم توسعه متوازن در کشور این امر عدم توسعه را به دنبال داشته است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اینکه در این برف وب وران وهوای سرد در خدمت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی استان اردبیل هستم بسیار خوشحالم و امیدواریم بتوانیم باحضور عملی دغدغه‌ها و مشکلات را از نزدیک لمس کرده و راهکار اساسی برای حل آن اتخاذ کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس قاضی زاده هاشمی نائب رئیس مجلس اصلاح نهادی بودجه کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند