Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت رشیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان ایلام، ضمن تبریک هفته سوادآموزی گفت: در سال گذشته تنها یک مرکز یادگیری فعال در سطح شهرستان ایلام داشتیم که با پیگیری و تلاش همکاران به سه مرکز با جانمایی مناسب ارتقا پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام در ادامه به افتتاح مرکز یادگیری پیام با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد ایلام در ابتدای هفته سوادآموزی اشاره نمود و بیان کرد: مرکز یادگیری پیام اولین مرکز یادگیری با همکاری جهاد دانشگاهی در سطح کشور می‌باشد و این مرکز دارای امکانات به روز و فضای مناسب می‌باشد.

رشیدی از مشارکت و همکاری نهاد‌ها و سازمان‌ها قدردانی کرد و افزود: در سال ۹۹، مشارکت و همکاری با اداره امور زندان‌ها جهت پوشش کامل سوادآموزان در ندامتگاه‌ها و نیز خانواده‌های آن‌ها صورت گرفته است و نیز مشارکت با بهزیستی جهت پوشش کامل معلولین سواد آموز در سطح شهرستان پیگیری شده است.

او در ادامه از برنامه‌ها و طرح‌های پیش رو از جمله طرح تشویق سوادآموزان با وام کم بهره و نیز همکاری با کمیته امداد جهت معرفی و تشویق سوادآموزان جهت ادامه تحصیل خبر داد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سواد آموزی افتتاح مرکز شهرستان ایلام مرکز یادگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد

ساسان رستمی کارشناس هواشناسی استان ایلام اظهار داشت: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.
 
وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.
 
رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.
 
وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.
 
کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • فعال بودن 56 شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان
  • ساختار هیأت امنای محلات تهران شبیه فعالیت شورایاری‌هاست/حضورنهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • همکاری علمی دانشگاه آزاد همدان با یک شرکت لبنی
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • اوج سلامت مغز چه زمانی است؟
  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم