Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@04:25:57 GMT

برف در جاده های گیلان/ یک جاده بسته شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۱۳۹

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از بسته شدن محور خلخال - اسالم ( حد فاصل خلخال تا مرز استان گیلان در حوزه استحفاظی اردبیل ) به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی خبر داد.

امیر مرادی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به غیر از محورهای اسالم- خلخال و پونل- خلخال سایر راههای استان باز است ، افزود: با توجه به شدت کولاک در محور اسالم به خلخال و بسته شدن محور از سمت خلخال با هماهنگی پلیس راه استان های گیلان و اردبیل این محور از سمت اسالم نیز مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسته بودن محور پونل- خلخال نیز اظهار داشت: کسانی که قصد سفر به استان اردبیل را دارند از مسیر آستارا تردد کنند.

وی خاطر نشان کرد: البته با توجه به اینکه برای امشب بر اساس پیش بینی های هواشناسی در ساعت های ۲ و ۳ بامداد شدت بارش ها بیشتر خواهد شد به همین دلیل و به منظور ایمنی تردد کنندگان با هماهنگی پلیس راه از تردد خودروها در تمامی مسیرهای کوهستانی تا زمان بارش برف جلوگیری می شود.

مرادی یاداور شد: بر اساس آخرین آمار ارائه شده ؛ ارتفاع برف در محور های اسالم- خلخال و پونل - خلخال بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر ، محور بلوردکان - خصیب دشت به ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر ، ماسال - گیلوان نیز به ۲۵ تا ۳۰ سانتیمتر رسید.

سخنگو و مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان اظهار کرد: همچنین ارتفاع برف محور رستم آباد - حشمت آباد - قوشه لانه - کلیشم، رودسر - لات محله و فومن- ماسوله ( ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر) گزارش شده است.

براساس گزارش هواشناسی بارش ها در گیلان تا فردا ( جمعه ) ادامه خواهد داشت .

لینک کوتاه: asriran.com/003CIA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گیلان جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین در محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر است.

به گزارش مهر، غلامعلی نیک فهم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران شاهد ترافیک در محورهای خروجی استان هستیم.

وی با بیان اینکه در محور رشت - قزوین محدوده سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتر است، افزود: در ورودی شهر رودبار نیز شاهد ترافیک سنگین ۱۰ کیلومتری هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به ترافیک روان سایر محورهای استان، گفت: محور پونل - خلخال نیز مسدود است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی