Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ساعت 9:44 صبح امروز در پی تماس ساکنان یک ساختمان چهار طبقه مسکونی با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی در ساختمان مذکور، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله و همزمان، آتش‌نشانان ایستگاههای یک، 67، چهار و گروه امداد و نجات یک به همراه خودرو پشتیبانی از جمله خودرو حامل دستگاه‌های تنفسی را به محل حادثه واقع در چهارراه گلوبندک، کوچه مستفی روانه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جبارزاده؛ معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که یکی از واحدهای مسکونی آن در طبقه دوم به کارگاه طلاسازی تبدیل شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل آتش‌سوزی با رفتن به طبقه دوم مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند و پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی، در قالب دو گروه، عملیات خود را آغاز کردند.

معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: یک گروه از آتش‌نشانان با استفاده از لوله‌های آبدهی توانستند شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند و گروه دیگر نیز به جست‌وجو داخل طبقات ساختمان پرداختند که هیچ فرد محبوس شده‌ای میان دود و حرارت پیدا نشد.

به گفته وی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ بر اثر این آتش‌سوزی خسارت زیادی به این کارگاه وارد شد که کارشناسان آتش‌نشانان پس از خاموش شدن آتش‌سوزی به بررسی علت بروز این حادثه و نیز برآورد خسارت وارده پرداختند.

پربیننده ترین طلاق به خاطر اصرارهای فرزند سکوت قناری خبر از مرگ می‌داد ۲ برادر، متهمان پرونده نزاع مرگ‌بار محاکمه دوباره به اتهام قتل همسر دوم اختلاف مالی، انگیزه 2 مرد برای قتل پدر و برادر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی حادثه طلاسازان طلاسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری