Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:03:12 GMT

برف و کولاک در محور‌های کوهستانی غرب و شمال

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۳۲۷

برف و کولاک در محور‌های کوهستانی غرب و شمال

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، محور اسالم - خلخال در استان‌های اردبیل و گیلان به دلیل بارش شدید برف و کولاک به طور موقت مسدود شده است.

وی با بیان اینکه "امشب و فردا (پنجشنبه‌شب و جمعه) بارش شدید برف و کولاک و کاهش دما در اثر محور‌های کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی شده است، گفت: توصیه می‌کنیم از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری شود؛ همچنین ناوگان حمل بار و مسافر قبل از حرکت در این شرایط حتما از وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تجهیزات کامل زمستانی را همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: پر بودن باک سوخت و سالم بودن سیستم گرمایش خودرو‌ها و همراه داشتن لباس گرم و مقداری مواد غذایی نیز در این شرایط توصیه می‌شود.

شیرانی اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی قبلی، تیم‌های پلیس راه و عوامل راهداری در جاده‌ها حضور دارند، اما در برخی نقاط به دلیل حجم و شدت بارش و به منظور ایمن‌سازی مسیر، احتمال انسداد موقت مسیر‌ها وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس بارش برف و کولاک پلیس راهور انسداد کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال و بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان کشور خبر داد. - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه بیشه و محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک ترافیک سنگین است.

در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان بوده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های اردبیل، مازندران، گلستان، سمنان، فارس، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان و کرمانشاه خبر داده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت جاده ها | ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال | جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در آزادراه تهران-شمال
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ ریزش سنگ در آزادراه تهران - شمال
  • جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد/ریزش سنگ در  آزادراه تهران-شمال
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران