Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن هاشمی فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حواشی ایجاد شده در پی اظهار نظر او در برنامه جهان آرا شبکه افق سیما پیرامون وصیت نامه پدرش توضیحاتی را در این رابطه بیان کرد.

به گزارش برنا؛ به گفته محسن هاشمی، به دلیل زنده بودن برنامه (جهان‌آرا) و طرح سوال درباره وصیت‌نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی، از پاسخ وی درباره وصیت‌نامه مرحوم هاشمی برداشت اشتباهی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی همچنین تاکید کرده است: آخرین وصیت‌نامه شرعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مربوط به سال ۱۳۷۹ است.

به گفته رئیس فعلی شورای شهر تهران با توجه به رفاقت و همکاری طولانی میان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله خامنه‌ای، مکاتبات متعددی میان آن‌ها صورت گرفته است که از جمله آن، آیت‌الله هاشمی در چند سال پایانی عمر، مشغول تحریر نامه مشروح به آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان دوست و همراه شصت ساله در مبارزه و انقلاب بودند که البته با رحلت ایشان این نامه ناتمام ماند و بنده به رسم امانت آن را تحویل رهبر انقلاب دادم و وصیت‌نامه جدیدی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آیت الله هاشمی رفسنجانی رهبری محسن هاشمی آیت الله هاشمی رفسنجانی وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • ماجرای حضور آیت‌الله خامنه‌ای در خانه شهید شیرودی
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای