Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی یک سال اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا، کشور‌های عضو اتحادیه اروپا با بحران‌های بسیاری مواجه شده اند و این بحران در آستانه تعطیلات کریسمس تشدید شده است.

خبرگزاری میزان - طی یک سال اخیر شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی کشور‌های جهان را درگیر کرده و مشکلات بسیاری را به همراه داشته است.

قاره اروپا در حال حاضر بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان کرونا را در میان تمامی قاره‌ ها به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کشور‌های اتحادیه اروپا مانند انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا شمار بالایی از ابتلا و مرگ بر اثر این ویروس را گزارش داده اند.

در آستانه تعطیلات سال جدید میلادی، شیوع ویروس کرونا روندی جهشی به خود گرفته و نگرانی‌ها را افزایش داده است.

مقامات کشور‌های اروپایی در راستای مقابله با این ویروس اقدام به اتخاذ تدابیر بسیاری برای مقابله با این بحران کرده اند، اما احتمال تجمعات و افزایش تماس‌ها در تعطیلات کریسمس نگرانی‌ها را دوچندان کرده است.

در این بین مشکل دیگری بر عمق این بحران افزوده و آن شیوع نوع جدیدی از ویروس کروناست که در انگلیس شناسایی شده و چند کشور مانند ایتالیا نیز وجود این ویروس جدید را تایید کرده اند.

هفته گذشته بود که دولت انگلیس اعلام کرد نوع جدیدی از ویروس کرونا در برخی از مناطق این کشور شناسایی شده که سرعت انتقالی بسیار بالاتر از کووید ۱۹ دارد.

بر اساس ارزیابی‌های انجام شده سرعت انتقال ویروس جدید حدود ۷۰ برابر ویروس اولیه گزارش شده و مقامات انگلیس در مناطقی که این ویروس انتشار یافته، وضعیت هشدار سطح ۴ اعلام کرده اند.

«آکسیوس» در گزارشی با عنوان «انگلیس در بحران» به این موضوع پرداخته و می‌نویسد «دست کم ۳۱ کشور شامل ۱۸ کشور اروپایی سفر‌ها از مبدا و به مقصد انگلیس را ممنوع کرده اند.»

بیشتر بخوانید: کرونا و چند نکته درباره بحران در جوامع اروپایی کرونا در جهان؛ محدودیت‎های پروازی از انگلیس

این پایگاه می‌گوید «خروج از اتحادیه اروپا خسارت بسیار گسترده‌ای به اقتصاد انگلیس وارد می‌کند که پیش از این نیز به دلیل کرونا با مشکل مواجه شده است.»

تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده صف‌های طولانی خودرو‌ها را در انگلیس نشان می‌دهد که در انتظار لغو ممنوعیت مسافرتی انگلیس هستند.

اما موضوع بحران تنها محدود به انگلیس نیست و اتحادیه اروپا در حالی به استقبال سال جدید میلادی می‌رود که بسیاری از کشور‌ها تدابیر سختگیرانه رفت و آمد را وضع کرده و از شهروندان خود خواسته اند تا در خانه بمانند.

به عنوان مثال ایتالیا در حال حاضر علاوه بر ثبت موردی از ویروس جدید کرونا، شاهد جهش شمار تلفات ویروس کروناست.

وزیر بهداشت ایتالیا اعلام کرده که تنها در طول یک شبانه روز بیش از ۶۰۰ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند که این رقم در مقایسه با روز پیش از آن افزایشی بیش از ۲۰۰ نفر را شاهد بوده است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ولادیمیر پوتین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا روسیه ولادیمیر پوتین اتحادیه اروپا ویروس کرونا کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، دومین اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا، با سخنرانی رئیس جمهور و با حضور مقامات عالیِ کشور‌های آفریقایی از بیش از ۳۰ کشور آفریقایی در تهران برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اجلاس بین المللی ایران و قاره آفریقا
  • اعتراضات بی سابقه دانشگاه های آمریکا در حمایت از غزه و محکومیت اسرائیل+ فیلم و عکس/ اعتراضات به کانادا و اروپا رسید
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟