Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: "معیشت مردم" و "کرونا و آسیب‌های آن" مهم‌ترین مسائل امروز کشور هستند که همه مدیران باید برای حل آن‌ها تلاش کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری پایان سفر یک روزه‌اش به خراسان شمالی با گلایه از وقفه ۱۰ ساله در اجرای پروژه‌های مسکن در خراسان شمالی بر لزوم پایبندی دستگاه‌های اجرایی به تعهدات‌شان در قبال مردم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دستگاه قضا گفت که در این سفر عملکرد و وضعیت دادگستری و سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه در همین راستا از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه‌های قوه قضاییه و منابع استانی برای رفع مشکلات و نیاز‌های فوری قضایی استان خراسان شمالی خبر داد.

آیت الله رییسی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف استان یکی از عمده‌ترین مشکلات را بی توجهی دستگاه‌های اجرایی به تعهدات‌شان در انجام پروژه‌ها در مرکز استان و برخی شهرستان‌ها عنوان کرد.

رییس قوه قضاییه یکی از این پروژه‌ها را ساخت مسکن برای مردم ذکر کرد که به دلیل مسئولیت‌ناپذیری دستگاه‌های دولتی و خصوصی بیش از ۱۰ سال است بر زمین مانده است.

آیت الله رییسی با بیان این که هر کسی به مردم تعهد داده باید به آن پایبند باشد، خواستار انجام تکالیف دستگاه‌های اداری و شهرداری‌ها و شرکت‌های وابسته به بانک‌ها در این زمینه شد.

رییس دستگاه قضا با تاکید بر این که اهمال دستگاه‌ها در انجام تعهدات‌شان قابل گذشت نیست، رییس دادگستری استان خراسان شمالی را ملزم کرد که اجرای تعهدات دستگاه‌ها را با جدیت از آن‌ها مطالبه نماید.

آیت الله رییسی گفت: بسیاری از گره‌ها با همت مدیران به سرعت قابل گشایش است و امکانات و تدبیر آن نیز در داخل قرار دارد و تهدید و تحریم و مسائل خارجی در آن تاثیر گذار نیست.

رییس قوه قضاییه گفت: مجموعه مطالب ارائه شده از سوی مدیران استان هم نشانگر آن است که هرجا مدیری مصمم و پای کار بود و از اعتبارات استان درست و به موقع استفاده کرد، اتفاق جدی افتاد.

آیت الله رییسی افزود: هر جا که مدیران با احتیاط و محافظه کاری عمل کردند و کار‌ها مشمول مرور زمان شد، کار‌ها پیش نرفت و برای مردم هم مشکل به وجود آمد.

رییس دستگاه قضا با بیان این که خسارت برخی ترک فعل‌ها و تاخیر در انجام وظیفه بیشتر از انجام فعل‌ها بوده است، ابراز امیدواری کرد مسئولان اجرایی استان خراسان شمالی با همت مضاعف به امور مردم رسیدگی کنند.

آیت الله رییسی از "تامین معیشت مردم" و "مقابله با کرونا و آسیب‌های ناشی از آن به ویژه در حوزه کسب‌وکار" به عنوان دو مساله مهم امروز کشور یاد کرد و از همه مدیران خواست تمام تلاش خود را برای حل این مسائل و رفع نگرانی‌های مردم به کار گیرند. برچسب ها: رئیس قوه قضائیه ، حجت الاسلام رئیسی ، سفر ، خراسان شمالی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی سفر خراسان شمالی آیت الله رییسی خراسان شمالی قوه قضاییه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • «نون خ» پایبند به آداب ایرانی
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آیت الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد