Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر گفت: نیم‌فصل دوم فرصتی برای آزمون و خطا نیست، بازیکنان لیگ پتانسیل ملی‌پوشان را ندارند.

به گزارش برنا؛ عارف باقرزاده، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر، درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: به‌شخصه از عملکرد بازیکنانم و نتیجه به دست آمده راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید کارشناسان و صاحب‌نظران هورسان در نیم فصل لقب پدیده لیگ را هم از آن خود کرد. به هر حال امسال هم لیگ متفاوتی داشتیم اما تلاش کردیم جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد و قطعا سعی می‌کنیم همین روند را نیم فصل دوم هم ادامه دهیم. 

او با اشاره به شکل برگزاری مسابقات در نیم فصل دوم اضافه کرد: در آخرین جلسه‌ای که برگزار شد مصوب شد نیم فصل دوم به صورت VNL برگزار شود اما به هر حال این روش هم چالش‌های خودش را دارد. درست است که تیم‌های ملی به شکل لیگ ملت‌ها را هر ساله برگزار می‌کنند اما شرایط و آمادگی تیم‌های ملی و حتی بازیکنان لیگ با ملی‌پوشان کاملا متفاوت است. قطعا با این حجم از سفرها امکان بروز مشکلات وجود داشت. از طرفی با توجه به رضایت نسبی که تیم‌ها از شیوه متمرکز در نیم فصل داشتند و تهران هم از نظر سالن و هم از نظر هتل و ... شرایط میزبانی را داشت که در نهایت هم با توافق اکثر تیم‌ها قرار شد بازهم متمرکز برگزار شود. چون دیگر در نیم فصل فرصتی برای آزمون و خطا نیست.

سرمربی هورسان در پایان خاطرنشان کرد: البته شیوه متمرکز هم مشکلات و چالش‌های خودش را دارد. برای مثال وقتی تیمی در هفته سه بازی انجام‌ می‌دهد قطعا فرصتی ندارد که تیم را آنالیز کند، بازسازی کند بنابراین در کسب نتیجه ممکن است به مشکل بخورد. در این چنین وضعیتی به هر جهت برای تعدادی از باشگاه‌ها نتیجه گرایی مهم است و همین مسئله باعث جابجایی مربیان می‌شود. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال نیم فصل دوم نیم فصل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است

 حجت الاسلام احمد مروی روز یکشنبه در دیدار با مسوولان پاسخگویی مسائل شرعی در دفاتر نمایندگی ولی فقیه سراسر کشور و اعضای شورای فقهی آستان قدس رضوی گفت: بی‌حوصله‌‎گی در پاسخگویی به سؤالات شرعی از آفت ‎هایی است که باید مراقب آن بود، این موضوع می‏‌تواند موجب تضعیف تدین مراجعه کننده ‎شود.

وی بیان کرد: مراجعه مردم برای کسب آگاهی دینی نشان دهنده علاقه، اهتمام و حساسیت آن‎ها به احکام شرعی بوده و این مایه خرسندی است، لذا اگر گاهی مراجعه کننده کمی پرگویی و وسواس دارد و یا گاهی بر اطلاعات ناصحیح خود پافشاری دارد، باید با حوصله، مهربانی، تواضع و صمیمیت با او برخورد شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگر پاسخ سؤالی را نمی‎ دانیم باید ابراز بی ‎اطلاعی کرد و از سؤال کننده فرصتی برای تحقیق و پاسخ گرفت، اینگونه رفتارها نه تنها جایگاه علمی آن روحانی را تنزل نمی بخشد بلکه این اعتماد را در مردم ایجاد می‎ کند که پاسخ‌ها دقیق و بر اساس تحقیق و مطالعه است.

حجت الاسلم مروی در ادامه با اشاره به قداست کتاب «توضیح المسائل» و اهمیت امر مسئله‌گویی و پاسخ به سؤالات اعتقادی، اخلاقی و فقهی عنوان کرد: این کتاب ماحصل یک عمر تلاش یک عالم و فقیه است، بنابراین «توضیح المسائل» یک کتاب دارای قداست بوده که باید با وضو به سراغ آن رفت زیرا همه آن آموزه‌های اهل بیت(ع) پیرامون احکام الهی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • بافت‌های فرسوده شهری، فرصتی برای توسعه گردشگری
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • توهین در آزادی، فرصتی دوباره برای احیای حقوق زنان در ورزشگاه‌ها
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است