Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهین فرهادی‌زاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با معرفی اعضای جدید کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک و صدور احکام آنها بررسی تدوین شاخص‌های برتر الگوسازی زنان ورزشکار در دستور کار قر ار گرفت.

وی درباره نحوه بررسی این شاخص‌ها اظهار داشت: ملاک شاخص‌ها برای الگوی زنان ورزشی در تمامی ابعاد و حتی در عرصه بین‌المللی است  که متناسب آن نفرات برتر برگزیده می‌شوند و این نخستین بار است که در ورزش زنان ایران اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون زن و ورزش کمیته ملی المپیک افزود: در نخستین نشست کمیسیون مقرر شد حضور ورزش زنان با توجه به شرایطی که کمیته بین‌المللی المپیک و اقدامات مراجع بین‌المللی درباره حضور ۵۰ درصدی زنان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشتند، زمینه شرایط ارتقا ورزش زنان با آموزش‌های لازم فراهم شود. همچنین طرح توانمندسازی زنان در حوزه‌های مختلف روزش در دستور کار نشست بعدی این کمیسیون قرار گرفت.

وی به بازدید از اردوی تیم‌های ملی زنان و آماده‌سازی آنها برای المپیک توکیو اشاره کرد و افزود: این بازدید طی هفته جاری از اردوهای تمرینی ورزشکاران دارای سهمیه المپیک آغاز و پیگیری می‌شود و گزارش‌های مربوط به روند فعالیت ورزشکاران را نیز بررسی می‌کنیم.

فرهادی‌زاد درباره کمیسیون زن و ورزش گفت که این کمیسیون هشت عضو دارد که سه عضو جدید به این فهرست اضافه شدند در این ترکیب فریبا محمدیان معاون سابق ورزش و مسعود خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری حضور دارند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو اردوی تیم ملی مهین فرهادی زاد المپیک توکیو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران

حسن یزدانی روی تشک کشتی برگشت و روی تشک با یک حریف تمرینی سرشاخ شد. این اولین مرحله یقین ما برای بازگشت حسن دلاور به کشتی و حضور در المپیک 2024 است.

به گزارش طرفداری، حسن یزدانی بدون مصدومیت می تواند نفر اول ایران در مسابقات المپیک پاریس در وزن 86 کیلو باشد و البته حضور او علی رغم حضور مدعیانی مثل آرون بروکس، عظمت دولت بیکوف و نایفونوف، می تواند منجر به کسب یک مدال دیگر برای او و ورزش ایران باشد.

حسن یزدانی می تواند رکورد بی نظیر 10 سال حضور در سطح اول کشتی ایران و کسب 10 مدال المپیک و جهانی را به عنوان رکوردی تاریخی در گینس ثبت کند. در ایران هیچ ورزشکاری این میزان تداوم را در بالاترین سطح نداشته است و در کشتی جهان هم وقوع چنین پدیده ای کم سابقه بوده است و تنها مردانی مثل آلکساندر کارلین و الکساندر مدوید توانسته اند در مدت زمان حداقل 10 سال متوالی در میادین مختلف مدال بگیرند و بین سالهای کسب مدالشان هم فاصله نبوده باشد.

یزدانی در مسابقات جهانی و المپیک در 9 سال گذشته 4 مدال طلا، 4 نقره و یک برنز دریافت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد