Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@08:51:24 GMT

۱۵ تراول چک را به صاحبش بازگرداندم

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۷۹۱۹

۱۵ تراول چک را به صاحبش بازگرداندم

به گزارش «تابناک» به نقل از همشهری، از جهانشیری این روزها به‌عنوان نیروی «پاکدست» نام برده می‌شود. چراکه نیمه‌های آذرماه هنگام گشتزنی در محله «اکباتان» کیف پولی را پیدا کرد. در این کیف، بیش از ۱۵ تراول به همراه چند چک، کارت شناسایی و مدارک وجود داشت. جهانشیری می‌گوید: «وقتی کیف پول را پیدا کردم، اول خواستم که خودم آن را به دست صاحبش برسانم اما با توجه به اینکه نگهبانان شهرک اکباتان بیشتر افراد را می‌شناسند، پس از پیگیری، یکی از نگهبانان گفت که صاحب کیف را می‌شناسد، به همین دلیل آن را در اختیارش گذاشتم و پس از چند روز فهمیدم که کیف به دست صاحبش رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره دلیل اعتمادش به نگهبان شهرک می‌گوید: «اگر اعتماد نباشد، زندگی امکان‌پذیر نیست. شاید آن کیف پول می‌توانست تغییری در زندگی من ایجاد کند، اما به چه قیمتی؟ خوشحالم که با بازگشت کیف پول به صاحبش سبب خوشحالی او شدم.» البته این نخستین باری نبود که جهانشیری وسایلی را پیدا کرده و هر بار آنها را به صاحبانش بازگردانده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس اکباتان پاکبان پاکدست کیف پول کارت اعتباری سهام عدالت سنتکام واکسن فایزر کرونای انگلیسی کربلای چهار کواکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان

در دومین بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم النصر و الخلیج به مصاف هم رفتند. این دیدار با پیروزی النصر به پایان رسید. النصر در این بازی خانگی با درخشش کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. رونالدو در این بازی دبل کرد و سادیو مانه هم دیگر گل این تیم را به ثمر رساند.

النصر با پیروزی در این بازی به فینال جام حذفی عربستان راه پیدا کرد و حریف الهلال در بازی پایانی شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • پروانه با الگوی منحصر به فرد را پیدا کنید (معمای تصویری)
  • پاکبان دزفولی چک یک میلیاردی را به صاحبش بازگرداند
  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • سفر به دبی با عوارض خروج از کشور رایگان
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!