Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@14:47:14 GMT

هدف نهایی خنثی سازی تحریم ها است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۸۱۱۹

هدف نهایی خنثی سازی تحریم ها است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در ششمین همایش معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری های سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در محل وزارت کشور برگزار شد، با یادآوری این که مقام معظم رهبری تأکید کردند که اگر شرایط رفع تحریم ها فراهم شود، حتی یک ساعت هم نباید برای رفع تحریم ها تأخیر کرد، ادامه داد: این یک گفتمان به هم پیوسته است که ابتدا یک هدف دورنما و سپس یک هدف عملیاتی کوتاه مدت را به ما نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گفتمان، هدف نهایی، «خنثی سازی تحریم ها» و هدف عملیاتی «رفع تحریم ها» است.   ​ وی توضیح داد که طبیعی است ذیل این گفتمان، هر دو هدف باید پیگیری شود. این گفتمان و هدف گذاری کاملاً واقعی است و هیچ نوع دوگانه ای هم وجود ندارد؛ اما برخی تلاش می کنند با دوگانه سازی های کاذب، اهداف دیگری را دنبال کنند اما ما باید حواسمان باشد که درگیری این حواشی نشویم.   عرف با تأکید بر این که مصادیق این نوع دوگانه سازی ها را در حوزه های مختلف مشاهده می کنیم، گفت که مثلاً مدتی درباره کرونا به دوگانه «سلامت- مذهب» دامن زدند. بعد که با هوشیاری مردم نتیجه ای از این دوگانه نگرفتند، دوگانه «سلامت – معیشت» را درست کردند و الآن هم مدتی است که دوگانه های دیگری درباره واکسن کرونا تولید و پخش می شود. به عنوان مثال، دوگانه «خرید – تولید واکسن کرونا» از این نمونه دوگانه سازی ها است.   وی تأکید کرد: عقل سلیم حکم می کند که در فرایند مقابله با کرونا هر دو هدف همزمان پیگیری شود که طبعاً در دولت انجام می شود و به موازات تلاش برای تولید واکسن ایرانی کرونا، همه اقدام های لازم برای تهیه و خرید واکسن کرونا هم در حال انجام است. بنابراین دوگانه ای در این زمینه وجود ندارد. البته در زمینه ها و حوزه های دیگر هم این نوع دوگانه سازی های کاذب وجود دارد که چشم انداز و نقطه غایی آن ها در اصل، هدف قرار دادن یکپارچگی کشور و انسجام ملی است.   در ششمین همایش ویدئو کنفرانس معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور، ضمن ارزیابی آخرین وضعیت آمادگی استان ها برای برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت فراگیر، توصیه ها و راهبردهای لازم در این زمینه به روسای ستادهای انتخاباتی استان ها ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دوگانه سازی ها تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • مدیریت دوگانه آب بزرگترین ضربه به کشاورزان کشور
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است