Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر عارف معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه تا به امروز ۵۲۵ نفر در جشنواره «از حماسه تا حماسه» مشارکت کرده‌اند، اظهار کرد: بیش ۱۶۰۰ اثر با مضامین سردار سلیمانی در این فضا تولید و بارگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها جلسات هم‌اندیشی، نشست معرفت‌افزایی با عناوین راهکارهای ترویج گفتمان سازی مکتب شهید سلیمانی برگزار خواهد شد، گفت: همچنین به مناسبت این روز شب شعر شهید سلیمانی، مسابقه مقاله نویسی و کتابخوانی نیر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این برنامه‌های ویژه نامه شهید سیمانی تهیه و توزیع خواهد شد.

عارف با تأکید براینکه تا به امروز ۱۵ کرسی و مناظره آزاد اندیشی در این واحد دانشگاهی با عناوین مختلف و مسائل روز برگزار شده است، اظهار کرد: حدود ۲۵ کانون فرهنگی و ۲۰ نشریه دانشجویی و تولید یک خبرنامه در این واحد دانشگاهی فعال است. همچنین هر هفته  در این واحد دانشگاهی کلاس معرفت‌افزایی برای اساتید برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون،  اضافه کرد: کارگاه‌های هم اندیشی متعددی موضوعات راهکارهای مدیریت شبکه‌های مجازی، مبارزه با استکبار ستیزی و مقابله با بزهکاری در این واحد دانشگاهی برگزار شده است. بیشتر هدف ما ایجاد ارتباط تنگاتنک با دانشجویان است تا جایی که جلسه‌ای را با حضور ۳۰۰ دانشجو برگزار کردیم.

وی افزود: تاکنون ۱۵ کرسی آزاد اندیشی درجه یک متناسب با استاندارهای کشوری برگزار شده و پیش بینی می شود که تا پایان سال‌جاری ۱۵ کرسی دیگر برگزار شود.

عارف ادامه داد: در راستاس رزمایش کمک‌های مومنانه تا به حدود ۱۲ میلیون تومان جمع آوری و حدود ۷ میلیون بسته مواد غذایی تهیه و توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مرکز مشاوره امین حدود ۹ استاد در بخش‌های مختلف به دانشجویان مشاوره ارائه می دهند. بیشترین  مسائل  و ذغدغه دانشجویان در حوزه تحصیلی، خانوادگی، ازدواج و برقراری ارتباطات است.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1085171 برچسب‌ها جشنواره از حماسه تا حماسه شهید قاسم سلیمانی کرسی‌آزاد اندیشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جشنواره از حماسه تا حماسه شهید قاسم سلیمانی کرسی آزاد اندیشی واحد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت به همت پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست مسعود اسماعیلی، محمدرضا سنگری، مهدی جمشیدی، ابوالفضل اقبالی، محسن ردادی، مهدی جهان و محمدمهدی جهان پرور به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست بر عهده سیدحسین فخرزارع است.

زمان برگزاری یکشنبه ۹ اردیبشهت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در محل تهران، سالن جلسات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6090082 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه پیام نور خوزستان
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان