Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست خبری پایان سفر یک روزه‌اش به خراسان شمالی گفت که در این سفر عملکرد و وضعیت دادگستری و سازمان های تابعه دستگاه قضایی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه‌ در همین راستا از تخصیص ۸۰۰ میلیارد ریال از بودجه‌های قوه قضاییه و منابع استانی برای رفع مشکلات و نیازهای فوری قضایی استان خراسان شمالی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله رئیسی با اشاره به مسائل مطرح شده از سوی نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف استان یکی از عمده‌ترین مشکلات را بی توجهی دستگاه‌های اجرایی به تعهدات‌شان در انجام پروژه ها در مرکز استان و برخی شهرستان ها عنوان کرد.

رئیس قوه قضاییه یکی از این پروژه‌ ها را ساخت مسکن برای مردم ذکر کرد که به دلیل مسئولیت‌ناپذیری‌ دستگاه های دولتی و خصوصی بیش از ۱۰ سال است بر زمین مانده است.

آیت الله رئیسی با بیان این که هر کسی به مردم تعهد داده باید به آن پایبند باشد، خواستار انجام تکالیف دستگاه های اداری و شهرداری ها و شرکت های وابسته به بانک ها در این زمینه شد.

رئیس دستگاه قضا با تاکید بر این که اهمال دستگاه ها در انجام تعهدات‌شان قابل گذشت نیست، رئیس دادگستری استان خراسان شمالی را ملزم‌‌ کرد که اجرای تعهدات دستگاه‌ها را با جدیت از آنها مطالبه‌ نماید.

آیت الله رئیسی گفت: بسیاری از گره ها با همت مدیران به سرعت قابل گشایش است و امکانات و تدبیر آن نیز در داخل قرار دارد و تهدید و تحریم و مسائل خارجی در آن تاثیر گذار نیست.

رئیس قوه قضاییه‌ گفت: مجموعه مطالب ارائه شده از سوی مدیران استان هم نشانگر‌ آن‌ است که هرجا مدیری مصمم و پای کار بود و از اعتبارات استان درست و به موقع استفاده کرد، اتفاق جدی افتاد.

آیت الله رئیسی افزود: هر جا که مدیران با احتیاط و محافظه کاری عمل کردند و کارها مشمول مرور زمان شد، کارها پیش نرفت و برای مردم هم مشکل به وجود آمد.

رئیس دستگاه قضا با بیان این‌ که خسارت برخی ترک فعل ها و تاخیر در انجام وظیفه بیشتر از انجام فعل ها بوده است، ابراز امیدواری کرد مسئولان اجرایی استان خراسان شمالی با همت مضاعف به امور مردم رسیدگی کنند.

آیت الله رئیسی از "تامین معیشت مردم" و "مقابله با کرونا و آسیب‌های ناشی از آن به ویژه در حوزه کسب‌وکار" به عنوان دو مساله مهم امروز کشور یاد کرد و از همه مدیران خواست تمام تلاش خود را برای حل این مسائل و رفع نگرانی های مردم به کار گیرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آیت الله سید ابراهیم رئیسی آیت الله سید ابراهیم رئیسی ویروس کرونا پارسی خبر ساخت مسکن استان خراسان شمالی آیت الله رئیسی قوه قضاییه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با آیت‌الله رئیسی
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی