Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

مونوکسیدکربن ۲۰ نفر را در اصفهان مسموم کرد غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز حادثه ویژه مسمومیت ۱۶ نفر از اعضای یک خانواده که در دورهمی خانوادگی در جاده اصفهان - نایین روستای سیدآباد به روشن کردن ذغال برای گرم کردن محیط در بسته اقدام کرده بودند به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین افزود: ۲ واحد امدادی و یک اتوبوس آمبولانس از اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

او بیان کرد: در این حادثه ۱۶ نفر شامل هفت زن، سه مرد، سه دختر بچه و سه پسر بچه مسموم شدند، اما هیچ کدام برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و درمان در محل برای همه مسموم شدگان انجام شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه مسمومیت با co ناشی از خروج لوله بخاری از جای خود در خیابان امام خمینی (ره) خیابان بهارستان غربی در ۵۴ دقیقه بامداد جمعه اظهارداشت: در این حادثه چهار نفر شامل سه زن و یک پسربچه مسموم و توسط یک واحد امدادی به بیمارستان فیض اصفهان منتقل شدند.   توقیف ۵۵ کیلو تریاک در نایین سرگرد "هادی کیان مهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین، بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی به یک سواری ام وی ام مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرگرد کیان مهر در پایان بیان داشت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، و به شهروندان توصیه کرد، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   دستگیری ۴۲ متهم تحت تعقیب، خرده فروش مواد مخدر و معتاد تابلو درنجف آباد سرهنگ "محمد حسین باباکلانی بیان داشت: طرح عملیاتی "نصر" با محوریت دستگیری متهمان تحت تعقیب قضائی، متهمان متواری، خرده فروشان افیونی، مجرمان، سارقان و برهم زنندگان نظم وامنیت عمومی اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح یک روزه ۱۵ سارق، ۱۵ خرده فروش افیونی، ۱۰ معتاد تابلوو ۲ متهم تحت تعقیب قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: همچنین در این طرح یک روزه ۲ خودرو و ۳ موتورسیکلت مسروقه و ۲ قبضه سلاح غیر مجاز و مقادیر مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شد.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی در پایان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس گفت: شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ می‌توانند گزارش‌ها و اطلاعات خود در زمینه هرگونه ناهنجاری اجتماعی را به پلیس گزارش کنند.   کشف ۳ میلیارد ریال لوازم پزشکی قاچاق دراصفهان سرهنگ "کامران ریاحی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند فردی مقدار زیادی کالای پزشکی را در یک انبار دپو کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۷ هزار و ۲۵۸ لوازم پزشکی شامل ۲۱۵ هزار و ۵۵ سوزن طب سنتی، ۲۵ هزار و ۵۸۱ "موکسا" مخصوص طب سنتی، ۲۸ ماساژور مدادی، ۵۰ Dermaroller و ۴۴ لامپ حرارتی خارجی همگی فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

سرهنگ ریاحی با اشاره به دستگیری یک نفر در ارتباط با این پرونده اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی کشور، مجرمان، سارقان و افرادی که به هر نوع باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شوند و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   ۹ فقره سرقت در پرونده سارقان سیم برق سرهنگ "حسین ترکیان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و انجام یکسری اقدامات تخصصی مشخصاتی کلی از سارقان و شیوه و شگرد آن‌ها بدست آورده به منظور پیشگیری از سرقت‌های مشابه و دستگیری سارقان واحد‌های گشت نامحسوس در حومه شهر را راه اندازی کردند.

او تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه یکی از واحد‌های گشت نامحسوس پلیس آگاهی ۳ سارق حرفه‌ای را در هنگام سرقت سیم برق مشاهده و آن‌ها را در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ابزار و تجهیزات سرقت سیم برق از سارقان اظهار داشت: متهمان که پس از انتقال به پلیس آگاهی چیزی برای کتمان نداشتند در بازجویی‌های تکمیلی به ۹ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازگرفتگی کشف مواد مخدر کشف لوازم پزشکی قاچاق انتظامی شهرستان سرقت سیم برق مراجع قضائی پلیس آگاهی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند