Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرامی، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت:  دستگاه MRI بر اساس شاخص جمعیتی هر منطقه اختصاص می‌یابد و در حال حاضر با توجه به اینکه شهرستان همجوار ملایر نیز دارای این دستگاه است اولویت اول برای تویسرکان نیست.

بهرامی یادآور شد: البته در آینده این موضوع پیگیری می‌شود تا این دستگاه وارد شهرستان تویسرکان شود، اما در حال حاضر اولویت اول آنجا برخورداری از این دستگاه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه اولویت بیمارستان تویسرکان در حال حاضر تجهیزاتی برای بخش‌های مختلف نظیر "ای سی یو" و دیالیز  است گفت: "MRI" در اولویت بعدی تویسرکان است که امیدواریم در آینده با پیگیری ما به نتیجه برسد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه " ام آر آی" در نهاوند راه‌اندازی می‌شود که بعد از آنجا اولویت بر اساس شهر بزرگ تویسرکان است، اما امسال قطعا محقق نخواهد شد و برای سال‌های بعد موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه بیمارستان تویسرکان  نیاز به اولویت‌های دیگری دارد و برای سال بعد یا سال‌های آینده پیگیریم تا " ام آر آی" وارد آنجا شود بیان کرد: تجهیز آزمایشگاه و رادیولوژی، تامین پزشک برای راه‌اندازی بخش‌های مختلف، تکمیل " آی سی یو"  و "سی سی یو" و ... فعلا اولویت امسال ما در تویسرکان است.

بهرامی بیان کرد: ما و نماینده این شهرستان در مجلس و  فرمانداری برای ورود " ام آر آی" به بیمارستان تویسرکان تلاش خواهیم کرد تا سال‌های بعد محقق شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان دستگاه ام آر آی حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه