Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سازمان هواپیمایی اعلام کرد در صورت فروش بلیت هواپیما از مبدا لندن به تهران، مجوز دفاتر و سایت‌های فروش بلیت لغو می شود.

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در انگلیس، قطع تمامی پرواز‌های مسقیم رفت و برگشت به این کشور و همچنین ابلاغ صادره از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی خارجی مبنی بر عدم پذیرش مسافران از مبدا لندن به تهران به مدت دو هفته، در صورت فروش بلیت در این مسیر در بازه زمانی ذکر شده، مجوز دفاتر و سایت‌های فروش بلیت لغو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به هموطنان گرامی توصیه می شود به تبلیغات مندرج در برخی سایت‌ها و دفاتر فروش برای تهیه بلیت از مبدا لندن به تهران از طریق شرکت‌های هواپیمایی خارجی توجه ننموده و از خرید بلیت این مسیر خودداری کنند.

لازم به ذکر است قطع پرواز‌ها در مسیر لندن به تهران برای مدت دو هفته بوده و در صورت درخواست ستاد ملی مقابله با کرونا، این مدت تمدید خواهد شد.

باشگاه خبرنگاارن جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مبدا لندن به تهران فروش بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز درخصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، گفت: طبق اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی، مسیر باطل اعلام شد.

وی افزود: این پرواز به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی باطل شد.

فروغی‌زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های 6800 و 199 تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی