Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کریس کومو گفت ترامپ مثل یک ویروس سیستم آمریکا را بیمار کرد و اکنون ما در این کشور به زانو درآمده ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، به دنبال اقدام رئیس جمهور آمریکا در صدور فرمان‌های جدید برای عفو عده‌ای از دوستان و نزدیکانش و ادامه تعلل در موافقت با طرح کمک‌های ویژه دوران کرونا، کریس کومو مجری سی ان ان گفت: ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که ما تاکنون داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریس کومو گفت طی 24 ساعت گذشته، این رئیس جمهور طرح هزینه‌های دفاعی را وتو کرده است، کمک‌های اضطراری را برای میلیون‌ها نفر از شما متوقف کرده است و عفو سمی‌ترین گروهی که ما در تاریخ کشورمان شاهد بودیم، را صادر کرده است. ترامپ، 26 نفر دیگر را امشب مورد عفو قرار داده است. این عفو شامل حال بسیاری از مجرمان قطعی شده است که شما آن‌ها را به خوبی می‌شناسید افرادی که کار‌های وحشتناکی کرده اند و بسیاری به این موارد اذعان کرده اند.
او با این حال برای گلف بازی به فلوریدا رفته است. پس از وتوی طرح هزینه‌های دفاعی، وی طرح کمک‌های اضطراری دوران کرونا را بلاتکلیف گذاشته است، و میلیون‌ها آمریکایی برای کریسمس غذا ندارند چه برسد برای گرم کردن خانه شان، خرید هدیه و او این‌ها را می‌داند با این حال طرح کمک‌های اضطراری کرونا را امضا نکرده است و حتی آن را وتو هم نکرده است.
وی ادامه داد: دموکرات ها، افراد مستقل و جمهوری خواهان واقعی، شما همگی اکنون می‌دانید فقط طی 24 ساعت گذشته، ترامپ بدترین رئیس جمهوری است که ما در این مدت شاهد بوده ایم. او نه تنها بی لیاقتی خودش را به اثبات رسانده بلکه او واقعا انسان نیست.
کومو افزود: او گرسنگی را انکار کرده است، تلاشگران و کارکنان بخش درمان در خط مقدم مبارزه با کرونا و این همه گیری را تکذیب کرده است. ترامپ به هیچ چیزی اهمیتی نمی‌دهد، به جز دروغ گویی و بزرگ نمایی ساختگی خودش. این یک واقعیت است و در همه اقداماتش دیده ایم. میراث او چنین است و کسانی که این واقعیت‌ها را نادیده گرفته و از او حمایت کردند، کسانی که چنین میراثی را خواستار شدند در اقدامات وحشتناک او شریک هستند.
همین موضوعات برای نامیدن او به عنوان بدترین رئیس جمهور کافی است، چه رسد به سال‌ها دروغ گویی، فساد و شرارت او در قبال افرادی که نیازمند حمایت بودند. این فرایند باید پایان یابد او باید بعنوان بدترین رئیس جمهور دیده شود باید از او با بیشترین سرعت ممکن بگریزیم.
کوکو تصریح کرد: هر کسی که بخواهد مسیر شرارت آمیز او را ادامه دهد باید محکوم شود و نباید این اتفاق دوباره تکرار شود. این یک شرمندگی برای ماست. تیتر‌های خبری درباره افرادی که او امشب مورد عفو قرار گرفته اند، است. پل مانافورت، راجر استون و چارلز کوشنر پدر دامادش جارد یکی از افراد حامی اجرای نظم و قانون در دولت ترامپ. او فقط کار سخت اجرای قانون را لغو کرده است و این کار را برای آدم‌های فریبکار انجام داده است. این کشور، عدالت خواهی را علیه کسانی که مرتکب جرم شده بودند دایر کرد، اما ترامپ این فرایند را معکوس کرد. استون و مانافورت هردو برایشان کیفرخواست صادر شد. آن‌ها محاکمه شدند و توسط هیئت منصفه بخاطر چندین فقره جرم محکوم شدند. استون و مانافورت و کوشنر بابت فرار از مالیات مجرم شناخته شده اند و جرم خودشان را پذیرفتند.
وی گفت:کوشنر یک مجرم عادی نیست و عفو او تنها برای ترامپ ممکن است. او استون را مورد عفو قرار داد که بخاطر مانع تراشی در تحقیقات کنگره مجرم شده بود. او شاهدان را اوائل امسال قبل از اینکه مجبور شود خود را تسلیم کند، تهدید کرده بود. راجر استون ویژگی‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها وفاداری به کسانی است که در جبهه ترامپ هستند.
مانافورت بخاطر ابتلا به کرونا در حبس خانگی به سر می‌برد این یک عفو از روی لطف و مرحمت نیست بلکه یک پاداش است می‌دانید که او چه کاری نکرده است. او حتی یک کلمه هم درباره ترامپ حرف نزد.
سناتور سن ساس در بیانیه‌ای درخصوص عفو‌های ترامپ اعلام کرد این اقدامی کاملا غیراخلاقی است. زمان برای این بده بستان‌ها پایان یافته است. ترامپ بدترین است و ما هرگز مشابه او را ندیده ایم. این نوع بی رحمی نسبت به انسانیت بی احترامی به عدالت است و ترامپ عملا هیچ علاقه‌ای به عدالت ندارد. شما باید چشمانتان را نسبت به موارد مهمی که این رئیس جمهور نادیده گرفت باز نگاه دارید. این مرد الان پس از ناکام گذاشتن طرح کمک‌های اضطراری کرونا که باید آن را امضا می‌کرد به فلوریدا رفته است. او طرح پرداخت حقوق سربازان را وتو کرده است. اما اگر می‌خواهید کاری برای طرح کمک‌های اضطراری کرونا انجام دهید، باید وارد عمل شوید؛ باید اقدام کنید.
کومو خطاب به جمهوری خواهان گفت: آیا شما طرفدار ترامپ هستید، بنظر می‌رسد شما گیج شده اید شما باید شفاف سازی کنید این آدم بدترین (رئیس جمهور) و برای حزب تان وحشتناک است، چون هیچ کس نمی‌داند در چه وضعیتی قرار دارید. چرا ترامپ این طرح را وتو کرد افراد زیادی در حزب جمهوری خواه گفتند که این یک کار نمایشی بوده که بتواند به او برای رد نتیجه انتخابات کمک کند. می‌توانید تصور کنید معنای این شرایط درهم و برهمی که در آن جمهوری خواهان می‌توانند هوشیارانه چنین مطالبی را مطرح کنند چیست؟ مردم (آمریکا) گرسنه اند و تنها کاری که او (ترامپ) کرده است تصویب قانون صدور مجوز دفاع ملی است که حتی اقدامی عجیب‌تر شمرده می‌شود.
کومو گفت: ما حق داریم روی این‌ها کار کنیم، اما نه به این شیوه، اما نه قبل از کریسمس، نه وقتی شهر را ترک می‌کنیم، نه وقتی مردم در قحطی به سر می‌برند. او بدترین رئیس جمهوری است که ما تا الان دیدیم. تنها دلیلی که میشود برای دفاع از دولت مطرح کرد این است که نمی‌خواهد در برابر شرایط موجود تسلیم شود. وقتی تصمیم می‌گیرید بواسطه وخیم‌تر کردن اوضاع و تزریق معادل سیاسی ویروس کرونا به پیکره سیاست، وضعیت موجود را نفی کنید، این دقیقا همان کاری است که ترامپ انجام داده است. او هرگز درمان نبوده است و نخواهد بود.
وی افزود: او (ترامپ) مثل یک ویروس به سیستم تزریق شد و آن را بیمار کرد و همین کار را کرده است و اکنون ما در این کشور به زانو درآمده ایم و تنها شانس ما برای قرار گرفتن در جایگاهی بهتر این است که آنچه رخ داده را به رسمیت بشناسیم باید کنار یکدیگر قرار گرفته و آرمان مشترک داشته باشیم و از مردان و زنانی که قدرت را به آن‌ها محول کرده ایم بخواهیم تا وضعیت بهتری را برای ما رقم بزنند. اگر از آن‌ها هیچ انتظاری نداشته باشیم شرایط به همین منوال خواهد بود. ما باید تغییر کنیم بگذاریم این یک هدیه کریسمس برای ما باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ ویروس طرح کمک های اضطراری بدترین رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۸۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم