Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:55:42 GMT

پیکر مادر شهیدان کارکوب زاده تشییع شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۴۹۰۴۰

پیکر مادر شهیدان کارکوب زاده تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پی درگذشت مادر شهیدان کارکوب زاده، مراسم تشییع بانوی فداکار و انقلابی صبح امروز در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد و آیت الله حسینی بوشهری بر پیکر ایشان نماز خواند.

پس از اقامه نماز، پیکر بانو زهرا کارکوب زاده از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر تشییع و به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانو کارکوب زاده عمر خود را در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب گذراند و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی علیه انقلاب اسلامی، فرزندانش را راهی جبهه های حق علیه باطل کرد و در سال اول جنگ عبدالخلیل در آبادان به شهادت رسید.

جلیل فرزند دوم خانم کارکوب زاده نیز در همان سال در عملیات منطقه تپه های مدن در 18سالگی به شهادت رسید.

محمد رضا و منصور نیز در سال سوم دفاع مقدس در عملیاتی به اسارت در می آیند که محمدرضا در سال69 به میهن بازمی گردد ولی تا امروز خبری از منصور16 ساله خانم کرکوب زاده نیست.

سال‌ها غم دوری از فرزندان و دلتنگی فرزند 16 ساله مفقود الاثر مانع فعالیت های انقلابی خانم کارکوب نبوده و منزل ایشان پایگاه اجتماعی جوانان انقلابی بوده است.

در سفر مقام معظم رهبری به قم در سال 89 و حضور رهبری معظم در منزل این خانواده شهید حضرت آقا خطاب به خانم کارکوب زاده فرمودند: «من امشب بنا نبود قم بمانم ،فقط بخاطر شما ماندم،برای اینکه بتوانم شما را ببینم» سفر 9 روزه رهبر انقلاب با نامه این مادر شهید 10 روزه شد.

روایت زندگی این مادر شهید در کتاب "خانم کارکوب"جمع آوری شده است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مراسم تشییع دفاع مقدس تشییع کارکوب زاده خانم کارکوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم دزفولی و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، صبح امروز ۱۴ اردیبشهت و در آستانه سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام آسمانی شد.

حسن نورانی افزود: مراسم تشییع این مادر گرانقدر فردا ساعت ۱۰ صبح، مصادف با شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس برگزار و در بهشت زهرای اندیمشک به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: فرزندان این مادر صبور عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳ که در سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵ که در سال ۱۳۶۱، در عملیات رمضان به فیض شهادت رسیدند.

 

 

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • تشییع پیکر مطهر شهید محمدرضا غضبان
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» در بانه تشییع شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود