Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسن وفایی، مدیرکل ثبت احوال استان قزوین، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ هزار کارت هوشمند ملی صادر شده در باجه های پیشخوان دولت و ثبت احوال موجود است که برای صاحبان این کارت ها پیامک ارسال شده که باید به محل اعلام شده در پیامک مراجعه کنند و با فعال سازی کارت هوشمند خود نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ۹ماهه اول سال، ۴ هزار و ۳۳۱  کارت هوشمند ملی در استان قزوین صادر شده است که در مدت مشابه سال قبل تنها هزار و ۱۹۰ کارت ملی صادر شده بود.

وفایی خاطرنشان کرد: در استان  قزوین ۱میلون ۱۶۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد بیش از ۹۵۰ هزار نفر برای دریافت کارت هوشمند ملی مراجعه و ثبت نام کرده اند.

وی افزود: ۵۸ هزار نفر از واجدان شرایط هنوز برای درخواست کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند، این افراد یقینا برای دریافت خدمات از دستگاه های اجرایی با مشکل روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین حسن وفایی کارت هوشمند ملی کارت هوشمند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این گزارش شهروندان از صف‌های طولانی برای گرفتن نوبت، کمبود نیرو برای پذیرش و همچنین کمبود پزشک متخصص گلایه‌مند بودند.
مدیر درمانگاه چشم پزشکی پوستچی هم با بیان اینکه اقدامات زیادی در شش ماه گذشته در این درمانگاه انجام داده ایم گفت: کمبود فضای فیزیکی باعث شده تا نتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارائه دهیم.
پناهی گفت: روز انه بیش از هزار و ۳۰۰ نفر بیمار به این مرکز مراجعه می‌کنند که دانشگاه علوم پزشکی با اداره اوقات در حال ساخت بیمارستان بزرگ چشم پزشکی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای دریافت نوبت حضوری مراجعه نکنند و به صورت اینترنتی از سایت  nobat .sums.ac.ir   وقت مورد نظر خود را دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد