Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروز مروتی پور رئیس نهضت سوادآموزی شهرستان سرپل ذهاب از آموزس۵۷۰ نفر از بیسوادان شهری و روستایی در دوره‌های مختلف دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوروز مروتی‌پور در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن تشریح برنامه های هفته نهضت سوادآموزی گفت: از مجموع ۵۷۰ نفر زیرپوشش نهضت سوادآموزی شهرستان سرپلذهاب، ۲۳۰ تن در دوره سوادآموزی، ۱۹۰ نفر در دوره تحکیم و  ۱۵۹ تن نیز در مرحله انتقال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اذعان کرد: تعداد کل آموزش دهنده ها ۸۴ نفر می باشد که از این تعداد ۱۰ نفر مرد و ۷۴نفر زن مشغول به خدمت هستند.

وی به تشریح برنامه های نهضت سوادآموزی در شهرستان پرداخت و گفت: دیدار با امام جمعه، دیدار با فرماندار،غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از چهره های برتر و فعال سوادآموزی، دیدار با خانواده های شهدای سوادآموزی، نصب بنر و آگاه سازی در راستای اهمیت سوادآموزی از برنامه های گرامیداشت این هفته در سرپل ذهاب است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • دلیل اهتمام امام صادق(ع) به فعالیت‌های علمی و شاگردپروری
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • واگذاری ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و هزار فقره سند مالکیت روستایی در بندر خمیر
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است