Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: این را بگویم که دوستانی که سر کار هستند را نقد نمی‌کنم، شخصا تا هفته‌های پیش درگیر پروژه «جشن سربرون» بودم، در حال حاضر می‌توان یک هفته را تعطیل کرد، اما نمی‌توان هفته‌ها و ماه‌ها بیکار ماند.  

محمود پاک‌نیت در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر به  دلیل وضعیت فعلی بیماری کرونا نرجیح می دهم کار نکنم، وضعیت به نحوی پیش می رود که جان انسان ها در خطر است و باید نکات بهداشتی را رعایت کرد که با وضعیت فعلی کرونا ممکن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: البته این را بگویم که دوستانی که سر کار هستند را نقد نمی‌کنم، شخصا تا هفته های پیش درگیر پروژه «جشن سربرون» بودم، در حال حاضر می توان یک هفته را تعطیل کرد اما نمی توان هفته‌ها و ماه‌ها بیکار ماند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین گفت‌وگوی محمود پاک‌نیت اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» در همین رابطه ادامه داد: بازیگری همواره به عنوان یک شغل سخت شناخته می‌شود اما به واقع در شرایط کرونا سختی بازیگری چندین برابر شده و بازیگران علنا با جان خود جلوی دوربین می‌روند، اما به هر صورت نمی توان کار نکرد، ما به عنوان بازیگر باید کار کنیم و بالاخره هر کاری سختی خودش را در چنین شرایطی دارد.

وی درباره ایفای نقش در سریال «دخترم نرگس» اضافه کرد: از نظر من این سریال اثر بسیار با کیفیتی است، سریالی خانوادگی - پلیسی که هر چه جلوتر می‌رود به واسطه گره‌های داستانی خود برای مخاطب جذابیت دو چندانی ایجاد می‌کند. 

بازیگر سریال «دخترم نرگس» با اشاره به روایت اصلی این سریال اذعان کرد: من نمی‌خواهم داستان این سریال را پیش از آنکه مخاطب آن را ببیند لو بدهم اما در همین حد بگویم که داستان سریال دخترم نرگس در ادامه به نحوی پیش می‌رود که تاکنون در تاریخ سریال سازی کشور رخ نداده و می‌توانم بگویم که این سریال قصه‌ای کاملا بدیع و نو دارد. قصه ای که مخاطبان را غافلگیر می‌کند. 

وی در همین رابطه تاکید کرد: شاید مخاطب تلویزیونی در ابتدا سریال «دخترم نرگس» را مثل تمام داستانهای پلیسی گذشته ببیند اما در اصل این سریال ملودرامی خانوادگی است که روایت پلیسی آن را جلو می‌برد.

پاک نیت درباره بازگشایی سینماها در شرایط فعلی خاطرنشان کرد: واقعا مردم حق دارند که به سینما نروند زیرا در حال حاضر سینما رفتن ترس دارد، اگر همه افراد هم در سینما نکات بهداشتی را رعایت کنند اما اگر حتی یک لحظه قصوری صورت گیرد جان بسیاری از آدمها به خطر خواهد افتاد. شاید به عنوان یک بازیگر باید از بازگشایی سینماها استقبال کنم زیرا معیشت من از این راه می گذرد اما به واقع حفظ سلامتی از هر چیزی واجب تر است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینما سینمای ایران حال حاضر دخترم نرگس پاک نیت هفته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است
  • زرشناس: عالم غرب مدرن وارد دوران بحران انحطاط خود شده است