Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس حقوقی فلسطینی اعلام کرد، مردم فلسطین از دولت دونالد ترامپ به دلیل حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی درباره شهرک‌سازی به دیوان کیفری بین المللی شکایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه العهد، زید الایوبی، مشاور و متخصص امور استراتژیک و حقوقی فلسطین گفت: تصمیم دولت آمریکا درباره تولیدات شهرک‌های اسرائیلی یک تصمیم خصمانه و مخالف قوانین و قطعنامه‌های بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جامعه بین المللی و شورای امنیت باید به مسئولیت‌های خود در قبال همدستی دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با دولت اشغالگر اسرائیل عمل کرده و بر دولت آمریکا برای بازنگری در تصمیمات خود درباره حمایت از شهرک‌سازی‌های اسرائیل در اراضی فلسطین فشار بیاورند.

الایوبی گفت: مردم فلسطین از ترامپ و دولت وی به عنوان شریک مستقیم در جنایت‌های جنگی شهرک‌سازی به دیوان کیفری بین المللی شکایت خواهند کرد.

وی گفت: حمایت آمریکا از شهرک‌سازی فرصت برقراری صلح در منطقه را از بین می‌برد و موجب ناکامی راهکار تشکیل دو کشور می‌شود. همچنین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها را وارد تونل تاریکی می‌کند که تنها دشمنان صلح از آن بهره خواهند برد.

به گفته رسانه‌های صهیونیستی دولت آمریکا تولیدات شهرک‌نشینان صهیونیستی را با عنوان "کالای ساخت اسرائیل" به رسمیت می‌شناسد. در جریان سفر اخیر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا  به اراضی اشغالی و خاورمیانه با این اقدام توافق شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين بین المللی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • زمزمه صدور حکم جلب دادگاه لاهه برای نتانیاهو
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین