Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جمعه ایرنا، حامد اسماعیلی که پیش تر تله فیلم «سون پشمانلق»، هفت فیلم مستند و هشت فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد، در گفتگو با خبرنگاران افزود: سبک این تله فیلم طنز اجتماعی است و به دلیل حضور بازیگران مطرح و نقش آفرینی خوب آنها، این فیلم از کیفیت خوبی برخوردار شد و با کیفیت فول اچ دی برای پخش در رسانه های تصویری و شبکه خانگی آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تله فیلم اکنون در ۲۰ قسمت هفت تا ۱۰ دقیقه ای برای پخش در صفحه اینستاگرام تهیه و تمام لوکیشن های آن در تبریز ضبط شده است، ادامه داد: این فیلم از ابتدا با نام «آنا» تولید شده و پروانه با این نام ثبت شده است، اما بخش دوم هم در حال تولید است که با نام «سهندیمیز» پخش می شود.

اسماعیلی افزود: این فیلم به زبان ترکی بوده و قابلیت پخش در مناطق آذری زبان را دارد.

کارگردان این فیلم گفت: بازیگران این مجموعه شامل آتش تقی پور، حلیمه سعیدی، حمیده مقدس زاده و شهرام خزرایی، مهدی سمساری،بهنام پناهی، فاطمه اسمعیلی و رقیه ولی پور هستند.

کارگردان تله فیلم «آنا» با اشاره به اینکه این فیلم بعد از جذب حامی مالی، پخش می شود، گفت: اسپانسر فیلم در این شرایط کرونایی فقط به قصد حمایت از هنرمندان پای کار آمده است.

اسماعیلی افزود: این فیلم در ابتدا برای فضای مجازی تهیه نشده بود و تله فیلم بود و بعد از این که قرار شد در اینستاگرام پخش شود بدون این که ضربه ای به محتوای فیلم وارد شود، به تکه های ۷ تا ۱۰ دقیقه ای برش داده شد.

وی گفت: این فیلم یک کار جدید در تبریز است که تمام خانواده دور هم می توانند بنشینند و آن را تماشا کنند و الگو برای هنرمندان دیگر برای ورود به این فضا باشد.

کارگردان فیلم "آنا" افزود: در سال ۹۶ برای این فیلم مجوز پروانه بهره برداری گرفته و از سال ۹۷ تولید را شروع کردیم که بعد از وقفه ای که ایجاد شد، امسال فیلم را در یک بازه زمانی ۲۵ روزه برای پخش آماده کردیم.

وی یادآوری کرد: داستان این فیلم حول محور مادر خانواده که "آنا" است، می چرخد و آنا تلاش می کند که بچه ها را در کنار هم جمع کند و نگه دارد، ولی فرزندان به حرفهایش گوش نمی کنند.

وی افزود: قسمت اول این سریال از روز دوشنبه ۸ دی ماه ساعت ۲۲ از صفحه اینستاگرام اسپانسر و خودم پخش خواهد شد.

وی اظهار کرد: این روزها فیلم های زیادی برای فروش و توزیع در شبکه خانگی تولید می شوند و بنا به دلایلی بعضی از کارگردان ها ترجیح می دهند که به جای اکران، از طریق این شبکه فیلم خود را به دست مخاطبان برسانند.

برچسب‌ها تبریز فیلم فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز فیلم فضای مجازی تبریز فیلم فضای مجازی اخبار کنکور تله فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901138

دیگر خبرها

  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند