Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمی‎نسب، امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: بصیرت‌افزایی سیاسی و معرفی نقش رهبری در هدایت جامعه از وظایف مهم در دهه بصیرت و میثاق است که در سرلوح کار خود قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امروز جمعه در جلسه ستاد برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت اظهارداشت: اگر همه مردم برکت ولایت را درک کنند و ولایت را خوب بشناسند قطعاً خیلی از مشکلات حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول تاریخ مشاهده می کنید هر جا ضربه بر پیکره مبارک اسلام وارد شد و انحرافی شد به خاطر بی بصیرتی و عدم شناخت کافی و لازم عوام مردم نسبت به حقایق بود.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: بنا به فرموده امام راحل(ره) خیانت خواص و تبعیت عوام ریشه خیلی از مشکلات در جامعه است و دهه ولایت معرفی نقش ولی فقیه برای هدایت و تعالی و رشد جامعه است که باید روشنگری کنیم.

وی ادامه داد: در دهه ولایت، ما باید جایگاه و نقش رهبری را به مردم معرفی کنیم، اگر مردم رهبر را خوب بشناسند قطعا در فتنه‌ها عده ای در مقابل رهبر موعظه نمی گیرند.

وی تصریح کرد: بصیرت افزایی سیاسی و معرفی نقش رهبری در هدایت جامعه از وظایف مهم در دهه بصیرت و میثاق است که باید در سرلوح کار خود قرار دهیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: در فتنه اگر انسان بصیرت نداشته باشد قدرت تشخیص حق از باطل را ندارد و تشکیک ایجاد می شود که بسیار آثار ناگواری دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دهه بصیرت و میثاق نقش رهبری معرفی نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان کردستان بعدازظهر پنج شنبه در جمع فعالان سیاسی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: دشمنان اسلام با هدف قراردادن موضوع عفاف و حجاب در جامعه درصدد ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه هستند.

سردار علی آزادی افزود: تضعیف عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز کاهش امنیت است و استحکام بنیان خانواده را به خطر می‌اندازد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه موفقیت طرح نور نیازمند حمایت مردمی است، بیان داشت: اجرای طرح نور در جامعه طبق قانون، خواسته مسئولان و مطالبه عمومی مردم برای مقابله با ناهنجاری است.

سردار آزادی در ادامه با قدر دانی از تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در اجرای طرح نور، از علما، احزاب سیاسی و مردم که در این طرح مهم همانند دیگر مأموریت با پلیس همراهی، مشارکت کرده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی استان ضمن بیان نکته نظرات خود از اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت و از اقدامات پلیس استان در این خصوص و ایجاد امنیت و آرامش روانی شهروندان تقدیر کردند.

کد خبر 6095181

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • معلمان،پیشگامان جامعه
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند