Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنعت نفت آبادان با پیروزی مقابل تراکتور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته شاگردان سید سیروس پورموسوی در ورزشگاه تختی آبادان توانستند در دقایق پایانی یک گل پیروزی بخش مقابل تراکتور به ثمر برسانند و حریف‌شان را از پیش رو بردارند.

صنعت نفت آبادان با احتساب این پیروزی، هر چهار دیدار خانگی خود را با کسب سه امتیاز از زمین خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نشان دادند بازی در آبادان برای هر حریفی سخت خواهد بود. نفتی‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان در رده دوم قرار گرفتند.

مساله‌ای که نفتی‌ها را این روزها در وضعیت خوبی قرار داده است درخشش بازیکنانی است که طی فصل‌های گذشته رو به افول رفته و آن درخشش سال‌های ابتدایی خود را در مستطیل سبز از خود به نمایش نمی‌گذاشتند.

رضا خالقی فر و حسن بیت سعید دو بازیکن این فصل صنعت نفت هستند که چند فصل گذشته نتوانستند آن عملکرد گذشته خود را تکرار کنند اما لیگ بیستم برای آن‌ها خوش یمن بوده است. رضا خالقی فر طی چند هفته گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و گل‌های تاثیرگذاری برای نفتی‌ها به ثمر رسانده است.

همچنین حسن بیت سعید هافبک مهاجم نفتی‌ها این روزها شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و روز گذشته توانست با عملکرد خود روی گل پیروزی بخش صنعت نفت مقابل تراکتور تاثیر گذار باشد. ضمن این‌که حضور بازیکنانی مثل طالب ریکانی در خط حمله، محمد غبیشاوی، محمد زواری و تجربه مدافعان صنعت نفت توانسته است شاگردان پورموسوی را به بالای جدول برساند.

پورموسوی در این فصل به دلیل عملکرد خوب و آمادگی حامد فلاح زاده و فرزین گروسیان به صورت چرخشی از هر دو دروازبانش استفاده می‌کند و این مساله باعث شده است دروازبانان نفت در هر بازی درخشان ظاهر شوند و مانع گلزنی‌ حریفان‌ این تیم شوند. باید دید نفتی‌ها با پورموسوی در ادامه فصل چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باشگاه صنعت نفت آبادان صنعت نفت نفتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تیم فوتسال شرکت گاز استان در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت، با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود تیم پتروشیمی تبریز را شکست داد.   این مسابقه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در‌ سالن دانشگاه پیام نور ارومیه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • پیروزی تیم فوتسال در مسابقات شرکت‌های تابعه منطقه پنج صنعت نفت
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر