Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه با چهار دیدار آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته پنج لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه _ ۵ دی ماه_ از ساعت ۱۴ در شهرهای اصفهان، بم، سنندج، ایلام و سیرجان برگزار می‌شود.

از گروه اول سپاهان میزبان نماینده البرز است. نماینده البرز در این فصل نمایش ضعیفی از خود نشان داده و در قعر جدول بدون امتیاز قرار دارد، سپاهان با پیروزی هفته گذشته مقابل همیاری آذربایجان غربی صدر نشین گروه شد حال باید دید رقابت بین صدر نشین و قعر نشین گروه با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه شهرداری بم به مصاف ذوب آهن می‌رود. شهرداری بم هفته گذشته نماینده البرز را از پیش رو برداشت تا با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد، ذوب آهن هم که هفته گذشته استراحت داشت با شش امتیاز و اختلاف گل بیشتر نسبت به بم در رده دوم جدول قرار دارد.

از گروه دو وچان کردستان و ملوان بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند که وچان هفته گذشته در یک بازی پر گل قشقایی شیراز را شکست داد تا با ۹ امتیاز و اختلاف گل بیشتر نسبت به تیم دوم صدر نشین شود، ملوان بندر انزلی هم در یک بازی پرگل از شهرداری سیرجان شکست خورد تا با شش امتیاز در رده سوم قرار بگیرد. ملوان با پیروزی در این بازی می‌تواند خود را به جمع صدر جدول نزدیک کند.

در دیگر بازی این گروه قرار بود پالایش گاز ایلام به مصاف قشقایی شیراز برود که این دیدار به دلیل انصراف قشقایی شیراز و مشکلات مالی این تیم لغو شد.

در دیگر بازی گروه دو شهرداری سیرجان به مصاف سارگل بوشهر می‌رود، قشقایی شیراز بدون هیچ پیروزی و تساوی با صفر امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شهرداری سیرجان با ۹ امتیاز و اختلاف گل کمتر نسبت به وچان در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. شهرداری سیرجان در صورت پیروزی در این بازی و شکست وچان صدر نشین خواهد شد.

کد خبر 464052

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان فوتبال بانوان تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال بانوان ذوب آهن لیگ فوتبال بانوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سیرجان قشقایی شیراز هفته گذشته صدر نشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۴۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو