Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: فرماندار قصرشیرین گفت: بر اساس تصمیم دولت عراق برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انگلیسی تردد مسافر در مرز خسروی و پرویزخان به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

مراد علی تاتار پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده از سوی دولت عراق، ورود و خروج مسافر از دو مرز خسروی و پرویزخان در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا انگلیسی به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تصمیم از ساعت ۱۲ شب گذشته از سوی دولت عراق (پنجشنبه چهار دی ماه) آغاز شده و تاکنون تصمیمی از طرف ایران برای محدودیت تردد مسافر و تجارت با سایر کشورها ابلاغ نشده است.

فرماندار قصر شیرین تصریح کرد: اتباع هر دو کشور که در خاک طرف مقابل حضور دارند می‌توانند با مراجعه به مرزها به کشور خود بازگردند.

تاتار ادامه داد: تردد افراد دوتابعیتی از مرزها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی بیان کرد: مبادلات تجاری مانند گذشته با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرز خسروی تردد محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • توضیح دبیرکل اتاق بازرگانی ایران و عراق درباره بازار دلار
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت