Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از آنجا که اطلاعات زیادی در مورد کاهش وزن وجود دارد، موضوع افزایش متابولیسم موضوعی است که می‌تواند باعث سردرگمی بسیاری از افراد شود. متابولیسم شما مجموع تمام فرآیند‌های شیمیایی بدن شما است.

میزان متابولیسم تعدادی از کالری است که وقتی بدن شما تمام مراحل متابولیسم را طی می‌کند، می‌سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داشتن میزان متابولیسم بالاتر (یعنی داشتن متابولیسم سریعتر) به این معنی است که بدن شما حتی در حالت استراحت کالری بیشتری می‌سوزاند.

برخی دستورالعمل‌ها برای افزایش متابولیسم وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند کالری بیشری بسوزانید:

اسموتی‌هایی با ترکیب گیاه نعنا

اسموتی‌های تهیه شده با نعنا نقش پررنگی در کاهش وزن ایفا می‌کنند. به طور کلی نعنا یک گیاه عالی برای کمک به حل مشکلات اضافه وزن محسوب می‌شود.

اسموتی شکلاتی/نارگیلی

مقادیر بالای استرس می‌تواند هورمون‌هایی آزاد کند که می‌توانند متابولیسم شما را کند کنند. فلاونوئید‌های موجود در کاکائو می‌توانند به کاهش استرس و کنترل این هورمون‌ها کمک کنند. هنگام انتخاب شکلات بهتر است شکلات تلخ را با نارگیل یا موز انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید

با ۱۰ عادت سالم شبانه، راحت‌تر لاغر شوید

تخم مرغ و بیکن صبحانه

بهتر است صبح خود را با پروتئین آغاز کنید. پروتئین در مقایسه با چربی یا کربوهیدرات‌ها، کالری دو برابری را می‌سوززاند. برای همین می‌توانید روز خود را با تخم مرغ و بیکن آغاز کنید تا متابولیسم خود را افزایش دهید.

اسموتی چغندر و پرتقال

چغندر یکی دیگر از مواد غذایی ضدالتهاب است. با استفاده از این اسموتی برای شروع صبح، بدن شما در طول روز در اوج بهره وری قرار دارد و با سوخت و ساز بدن شما کالری می‌سوزاند.

ترکیب شیر و دانه‌های چیا

دانه‌های چیا منبع غنی از مواد مغذی چربی و فیبر سالم است. ترکیب این دانه‌ها با شیر، ترکیب یک غذای عالی و قدرتمند برای مقابله با التهاب و سوخت و ساز بدن است. این دستورالعمل متنوع بهترین وعده غذایی برای کاهش وزن است و کاملاً در یک روش غذایی وگان یا کتو جای می‌گیرد.

منبع:انتخاب

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاهش وزن کاهش وزن متابولیسم بدن بدن شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدوربیانیه‌هایی از عملیات‌های جدید خود علیه موضع‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه خود تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای پایدار و خانه‌های غیرنظامیان به ویژه در شهرک‌های کفرکلا و کفرشوبا، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز شنبه بیست‌وهفتم آوریل ۲۰۲۴ حمله‌ای ترکیبی را به وسیله پهپادهای انتحاری و موشک‌های هدایت‌شونده علیه مقر فرماندهی نظامی شهرک المناره و موضع‌گیری نیروهای گردان ۵۱ تیپ گولانی به انجام رساندند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز شنبه بیست‌وهفتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در حدفاصل شهرک‌های «یاطر» و «صربین» ۱۱ غیرنظامی لبنانی زخمی شده‌اند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

همچنین جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک‌های «حولا» و «القوزح» در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

کد خبر 6090412

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • تصاویری از عملیات ترکیبی علیه رژیم صهیونیستی در پایگاه رویسات