Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-01@06:18:33 GMT

مشکلی در تأمین و عرضه پوشک بچه نیست

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۵۰۰۹۷

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با اعضای انجمن تولیدکنندگان تیشو (محصولات سلولزی و بهداشتی)، تشکیل کمیته ای برای پیگیری مسائل مرتبط با این حوزه را خواستار شد.

علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب، افزود: در این کمیته از نظر نخبگان، تشکل ها و بخش خصوصی برای ارائه راه حل های تخصصی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه محصولات سلولزی و بهداشتی و تیشو استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتخاذ تصمیمات در وزارت صمت با استفاده از نظرات بخش خصوصی و تشکل ها
وی همچنین با تاکید بر اینکه تصمیمات گرفته شده در وزارت صمت همواره با نظر بخش خصوصی و تشکل ها بوده است، بیان کرد: تصمیمات اخیر در خصوص سیاست های جدید صادراتی که سبب گشایش های خوبی در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم و مواد اولیه کارخانجات شده است، نیز بر همین منوال با نظر موافق بخش خصوصی بوده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تأمین مواد اولیه کارخانجات تیشو(محصولات سلولزی و بهداشتی)، بیان کرد: تولید کنندگان تیشو، محصولات سلولزی و بهداشتی می توانند تامین مواد اولیه خود را با استفاده از ابلاغیه های جدید صادراتی اعم از طریق ارز اشخاص یا واردات در مقابل صادرات انجام دهند و در کنار این ها از خطوط اعتباری با شرکت های تامین کننده خارجی نیز می توانید برای تامین مواد اولیه خود استفاده کنند.
در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم
رزم حسینی در ادامه با اعلام اینکه در زمینه تولید و عرضه پوشک بچه مشکلی در کشور نداریم، گفت: بنابر آمار اعضای انجمن؛ تولید و عرضه پوشک بچه به خوبی در حال انجام می باشد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

برچسب ها: وزارت صمت ، پوشک بچه ، لوازم بهداشتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LDf

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: وزارت صمت پوشک بچه لوازم بهداشتی محصولات سلولزی و بهداشتی عرضه پوشک بچه مواد اولیه بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۴۹۳ هزار و ۷۵۳ تن انواع کالا و محصول هستند. عرضه های تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی تالار پتروشیمی و فرآورده های نفتی میزبان عرضه ۱۳۱ هزار و ۳۷۴ تن مواد پلیمری و شیمیایی است. عرضه های تالار محصولات صنعتی و معدنی ۳۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۲۲ هزار تن آهن اسفنجی بریکت، ۱۲ هزار و ۸۶۳ تن نبشی، ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۴۴۰ تن شمش بلوم، ۸ هزار تن ورق سرد، ۵ هزار و ۱۰ تن مس مفتول، ۳ هزار و ۸۲۰ تن ناودانی، ۳ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۲۸۵ تن شمش آلیاژ آلومینیوم و ۶۳۵ تن بیلت آلومینیوم در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.   ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000IzI

دیگر خبرها

  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • شناسه دار شدن محصولات آرایشی و بهداشتی
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • قاچاق چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی