Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه اسپورت اکسپرس از روزنامه های ورزشی برجسته روسیه، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه را به عنوان دومین ورزشکار خارجی برتر فعال در این کشور در سال ۲۰۲۰ تعیین کرد.

 روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه که هر ساله بطور سنتی برترین ورزشکاران روسیه و خارجی را تعیین و معرفی می کند سردار آزمون را به عنوان دومین ورزشکار خارجی برتر روسیه در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد و ۱۲ درصد از خبرنگاران و مقاله نویسان این رسانه به وی رای دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جدول رتبه بندی ورزشکاران خارجی برتر سال ۲۰۲۰ روسیه روزنامه اسپرت اکسپرس،  نیکولا ولاسیچ از کرواسی که بازیکن تیم زسکا مسکو است رتبه نخست را کسب کرد و ۴۸ درصد به این ورزشکار رای دادند. 

در مکان سوم این جدول دیمیتری یاشکین از تیم هاکی دینامو مسکو با کسب ۶ درصد آرا در مکان سوم و ساموئل ژیگو هافبک فرانسوی تیم اسپارتاک مسکو نیز ۵ درصد آرا بدست آورده و در مکان چهارم قرار گرفت. 

در همین حال آندره آرشاوین رئیس اداره توسعه فوتبال جوانان تیم زنیت که چندین سال مهاجم  این تیم بوده است روز جمعه اعلام کرد که تابستان گذشته چند باشگاه فوتبال برجسته اروپایی برای سردار آزمون پیشنهاد ۲۵ میلیون یورو دادند.

وی با بیان اینکه من می دانم که سردار آزمون علاقه مند به بازی در باشگاه های برجسته اروپایی است، گفت: اگر پیشنهاد ۳۵ میلیون یورو می دادند با انتقال وی موافقت می شد.

آزمون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ عنوان بهترین گلزن لیگ روسیه را به دست آورد و فصل جدید مسابقات نیز عملکرد خوبی در این تیم ارائه کرده است.

آخرین بازی که آزمون بازی کرده است روز ۲۶ آذر ماه بین تیم زنیت و اسپارتاک بود و مهاجم ملی‌پوش ایران از سایت روسی عالی‌ترین نمره دیدار را دریافت کرد.

  «سردار آزمون» که در دقیقه هشتم دیدار تیم‌های فوتبال زنیت و اسپارتاک مسکو موفق به گلزنی شده بود از سایت چمپیونات نمره عالی ۷.۵ از ۱۰ را کسب کرد.

تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ شب گذشته و از هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه میزبان اسپارتاک مسکو بود که این تیم را  با نتیجه ۳ بر یک  شکست داد.

فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال، ‌ مهاجم تیم ملی ایران را در تیم منتخب سال ۲۰۲۰ قاره آسیا قرار داد.

 فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال در آستانه پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، برترین‌های فوتبال جهان تیم منتخب زنان و مردان قاره‌های مختلف را معرفی می‌کند.

این نهاد تیم از بهترین بازیکنان قاره آسیا در پست‌های مختلف نیز منتشر کرده است که سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه نیز در آن حضور دارد.

اسامی بازیکنان تیم منتخب آسیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان: متئو رایان (استرالیا/ برایتون)، مدافعان: محمد البریک (عربستان/ الهلال)، تاکنیرو تومیاسو (ژاپن/ بولونیا)، مایا یوشیدا (ژاپن/ سامپدوریا) و تیراتون بونماتان (تایلند/ یوکوهاما)

هافبک‌ها: وو لی (چین/ اسپانیول)، تاکومی مینامینو (ژاپن/ لیورپول) و سالم الدوساری (عربستان/ الهلال) و مهاجمان: سردار آزمون (ایران/زنیت سنت پترزبورگ)، هونگ‌مین سون (کره جنوبی/ تاتنهام) و اکرم عفیف (قطر/ السد)/ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون خارجی برتر سال ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۵۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 در آخر اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: «روسیه و چین تنها کشورهایی هستند که در این نمایشگاه شرکت می کنند.»

به گزارش تین نیوز به نقل از ترابران، رحمت الله پوربابایی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی  از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی تهران 1403 از 29 اردیبهشت تا یکم خرداد خبر داد.

او در پاسخ به این سوال که چه کشورهایی در این نمایشگاه شرکت می کنند، گفت: «هنوز نهایی نشده اما به صورت معمول چینی ها و روس ها مستفیم یا غیرمستقیم در نمایشگاه شرکت می کنند اما بعید است کشورهای دیگری در نمایشگاه حضور یابند. با این حال ما تلاش کردیم کشورهایی دیگری مانند هند هم در این نمایشگاه شرکت کنند.»

اگر راه آهن دخالت نکند؛ هماهنگی ها بهتر انجام می شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی در ادامه به بیان مشکلات نمایشگاه در سال های قبل و بدعت گذاری راه آهن در برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: «در تقویم نمایشگاهی انجمن صنفی مسئول برگزاری نمایشگاه ریلی است اما متاسفانه در سال های قبل راه آهن در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و وزن خود را بالا برد.»

پوربابایی با تاکید بر اینکه آنچه برای انجمن اهمیت دارد برگزاری نمایشگاه است نه اینکه چه کسی متولی برگزاری است، یادآور شد: «در ۲ سال گذشته نابسامانی هایی در تاریخ برگزاری نمایشگاه به وجود آمد. معمولا ما اواخر ادیبهشت ماه را برای برگزاری نمایشگاه پیشنهاد می دهیم. اما در ۲ سال گذشته مقداری ناهماهنگی به وجود آمد.»

او توضیح داد: «سال گذشته هم راه آهن به عنوان یک شرکت دولتی در برگزاری نمایشگاه دخالت کرد و قصد داشت مجری و زمان برگزاری را تغییر دهد. مشکل این است که اگر راه آهن دخالت نکند و خود ما هماهنگی ها را انجام دهیم بهتر است.»

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان واگن، لکوموتیو، تجهیزات و خدمات ریلی تاکید کرد: «کسی قصد ندارد نمایشگاه را صاحب شود و انجمن هم به هیچ عنوان چنین نیتی در سر ندارد. تنها هدف ما این است که نمایشگاه به بهترین شکل و با هماهنگی کامل برگزار شود.»

او افزود: «هدف ما برگزاری نمایشگاه به بهترین نحو است. البته در همه امور هر چقدر دخالت دولت کمتر باشد، کار سهل تر پیش می رود و هرجا دولت دخالت کرده، مشکل به وجود آمده است.»

برگزاری جلسات منظم با راه آهن برای نمایشگاه

پوربابایی افزود: «به دلیل این ناهماهنگی ها سال گذشته همزمان با برگزاری نمایشگاه جلساتی برگزار و توافق شد که هفته آخر اردبیبهشت ۱۴۰۳ نمایشگاه ریلی برگزار شود. به عبارتی تقویم نمایشگاه امسال، سال گذشته با سازمان توسعه بسته شد.»

او گفت: «هماهنگی ها برای برگزاری نمایشگاه امسال نسبتا بهتر از سال گذشته است و جلسات منظم بین انجمن ها و شرکت های برگزارکننده و راه آهن برگزار شده و امید است امسال چنین مشکلی به وجود نیاید.»

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی